| שלום רב.
כיום אני נמצא במסגרת מסלול חיילים בחברת האורנג
בתאריך 27.7 קניתי מכשיר חדש מדגם נוקיה 5800 אקספרס
בתאריך 7.10.09 הכנסתי לתיקון את המכשיר החדש, לנקודת שירות אורנג בקניון הנגב בבאר שבע.
כעבור שבוע בתאריך 15.10 הגעתי לקחת את המכשיר ורק ביום שישי גיליתי שהוא לא תוקן.
חזרתי שבוע לאחר מכן ושוב שלחתי אותו לתיקון, קיבלתי מכשיר חלופי מדגם ישן מאוד. כעבור שבוע באתי לקחת את המכשיר אך בנקודת השירות אמרו לי שהמכשיר לא תוקן ושניסו ליצור איתי קשר אך לא הצליחו, דבר שלא הגיוני בגלל שבאותו השבוע דיברתי עם נציג שירות במוקד הטלפוני בגלל חוב שלי לחברה שטופל מספר ימים לאחר מכן.
נציגת השירות הפנתה אותי למוקד הטלפוני על מנת שהברר את הנושא.
בתאריך 1.11 התקשרתי בין 9-10 בבוקר ונציגת שירות אמרה שלא יודעים היכן המכשיר ושתחזור אלי עד 12
כשהגיע השעה 3 בצהריים שוב התקשרתי ושוב אמרו שיחזרו עלי עד 6.
באותו היום לא חזרו אלי.
יום למחרת התקשרתי ונציג השירות ניתק ואיש לא חזר אלי
בתאריך 10.11 התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם מילנה שביררה את הנושא וביום למחרת הבטיחה לי מכשיר חדש בנקודת השירות עקב הטירטורים והמכשיר האבוד.
הגעתי לנקודת השירות ב- 12.11 ולהפתעתם הם מצאו את המכשיר.
אני סירבתי לקחת אותו
בתאריך 17.11 ניתקו לי את השיחות בגלל חוב של 7 ש"ח מהחודש הקודם
וכשניגשתי לשלם אותו ב 19.11 פניתי לנציג גם בהקשר למכשיר החדש שהובטח ולא קיבלתי.
למקום הגיע מנהל של הסניף (סניף אורנג' ביג' סניף מרכזי)
והבטיח לי מכשיר חדש תוך חמישה ימים.
לאחר 9 ימים הגעתי לסניף בקניון ושוב הציגו בפני את המכשיר הישן.
כאשר הנציגה אומרת לי שלפי הפנייה שקיבלתי מדובר בחידוש הפלסטיקה של המכשיר, ולרמות אותי.
היום 3.12 שוב הגעתי לאותה נציגה והיא אמרה שהמכשיר נשלח לחידוש והוא עדין לא נמצא ויהיה מוכן רק ביום ראשון
אני מאמין שיש לי סיבה לתבוע את חברת אורנג'
אני חייל קרבי בשירות סדיר ואני יוצא רק בימי חמישי ושישי לבית.
הטירטורים של החברה גרמו לי לאיבוד זמן מאוד יקר
ובנוסף שקרים מצד המנהל בסניף ביג.
צילמתי את נציגי השירות ואת המנהל במצלמת ווידיאו
החל מתאריך 19.11
מה אני יכול לעשות?
כמה תעלה לי תביעה כזאת?
למי לפנות?
|