| בחודש אוקטובר רכשתי ארון שלוש דלתות ברשת הום סנטר , שילמתי בכרטיס אשראי בתשלום אחד , ע"פ טופס ההזמנה כתוב שאקבל את המוצר עד 21 ימי עסקים מיום הרכישה וכעבור 12 ימי עסקים הספק יתאם איתי מועד הספקה , עבורו כ-18 יום מיום הרכישה והטלפון המיוחל לא הגיע , זוגתי יצרה קשר טלפוני עם החנות ונאמר לה שאין צורך לדאוג הארון יסופק בזמן , לאור התשובה הנ"ל יצאתי לחופשה מהעבודה כדי לסדר מקום לארון בביתי וכדי לקבל את פני המרכיבים בעת הרכבת הארון ,
אולם לא מרכיבים ולא טלפון ,
יצרתי קשר עם ההחנות שנית ואז התברר שההזמנה בכלל לא נשלחה ליצרן ולכן יהיה עיכוב ובגין העיכוב נפוצה,
היום הגעתי לחנות לפדות את הפיצוי , הגעתי לחנות והצגתי את עצמי , מיד התקבלתי ע"י סגן מנהל החנות ומוכרנית בכירה ואמרו לי אסוף לתוך עגלה את כל המוצרים שאתה חפץ , בקשתי לדעת מה גובהה הפיצוי שמגיע לי , אמרו לי אל תדאג לא תתאכזב , בהרגשה טובה ומלא חששות אספתי מוצרים בשווי של 560 ש"ח שנראה לי כפיצוי הולם,
כשהגעתי בחזרה עם המוצרים לאותם אדונים התגלתה לי התרמית,
האדונים פנו למנהל החנות ושאלו אותו איך מסתדרים איתי , מנהל החנות אמר להם לחשב לי את המוצרים בהנחה עיסקית כשלבסוף הסתכמה ב-כחמישים שקלים, לאחר דין ודברים קצר הסכימו להעניק לי עוד שובר של 100 ש"ח, הרגשתי מבוזה פעמיים , ובו ברגע דרשתי לקבל פיצוי של כחמישים אחוז מערך הקנייה או לחילופין לבטל את ההזמנה ולקבל את כספי במזומן במקום, לצערי לא נענתי לשתי ההצעות
ועד כתיבת שורות אלו טרם התקבל הארון,
שאלתי היא האם יש עילה לתביעה בגין אי הספקת המוצר במועד ובגין עוגמת נפש
תודה
עמיר חיל.
|