אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

אחי, הגזמת ולא בקטנה...

  • האם יש לי עילת תביעה?
    אביחי | 16/11/2009 21:08

    א.ג.נ שלום לפני כשבוע ביקרתי במוקד שירות של חברת פלאפון, הגעתי לשם אם הצעות מחיר למסלולים מרשתות מתחרות במטרה לוודא האם לרשת פלאפון ישנו שירות שתומך במכשיר בלקברי ומה מחירה של חבילה שתתמוך ותכלול את כל השרותים שצריך למכשיר הנ"ל. מברור עם נציג השירות בסניף ואף עם המנהלת של הסניף נאמר לי שישנו מכשיר כזה גם ברשת פלאפון וכי אין בעיה להביא מכשיר כזה מחו"ל וכי השרות שלהם תומך במכשיר ואפילו הושג לי דרך מחלקת שימור לקוחות הצעה למסלול שהיתה זולה יותר ביחס לחברות המתחרות חשוב לציין כי נאמר לי במפורש כי במחיר הזה (375 ש"ח) אני מקבל מסלול שתומך במכשיר בלקברי. לאחר שהוסבר לי שאין בעיה להביא מכשיר כזה ואף קיבלתי הצעה למסלול זולה יותר משאר החברות המתחרות הבאתי מכשיר בלקברי מארה"ב בשווי של למעלה מ 4000 ש"ח וחזרתי לאחר שבוע לאותה תחנת שירות בכדי להחליף למסלול שהציעו לי ונאמר לי שהא תומך בשרותי האינטרנט היחודיים לבלקברי, כאשר יצאתי מתחנת השירות והתחלתי להשתמש בפלאפון ראיתי שאיני יכול להפעיל את כול השרותים שיש במכישר והתקשרתי למוקד התמיכה של החברה (*166) לאחר שדיברתי עם כ 7-9 נציגים שהעבירו אותי מאחד לאחד היות ולא ידעו באיזה מכישר מדובר (אחת הנציגות אפילו שאלה א ותי מה זה בלקברי) הגעתי לנציג של שרותי גלישה ותוכן ושם נאמר לי כי למכשיר הבלקברי ספציפית ישנו מסלול מיוחד בעלות של כ 199 ש"ח לחודש וכי ואיני מחובר למסלול הזה אלא למסלול אינטרנט מורחב של 50 מגה בייט בעלות של 57 ש" לחודש שאינו תומך בשרותים המיוחדים של בלקברי ושעליי לחזור לתחנת השירות בכדי לברר מדוע לא חיברו אותי למסלול שדרוש בכדי להשתמש במכשיר הנ"ל. לאחר השיחה מיד חזרתי לתחנת השירות ולאחר שביזבזתי שם יום שלם (עד הסגירה) התברר להם בתחנת השרות וגם לי שאכן ישנו מסלול גלישה כזה מיוחד למכשיר הספציפי הזה בעלות של 199 ש"ח לחודש וזה לא המסלול המורחב של 57 ש"ח לחודש כפי שסברה מנהלת הסניף איתה דיברתי טרם קניתי את מכשיר הבלקברי והגעתי לתחנת השרות בכדי לוודא עלויות. משיחה עם המנהלת של הסניף היא אמרה לי שסברה שהמסלול אינטרנט מורחב בעלות של 57 "שח מתאים בכדי להשתמש בשרותי הבלקברי לדבריה לאחר שהתיעצה עם מנהל אזור צפון לדתא ושרותי גלישה. כמובן שזה היה טעות (לא מכוונת אלא בשל חוסר ידע על סוג המכשיר היות וזה מכשיר משוכלל מאוד וחדש בישראל וחשוב לציין שלא נפוץ כל כך וכנראה שלא נרכש מכשיר כזה בעבר באותו סניף אלא אני הייתי הלקוח הראשון בסניף האמור) ובדיאבד הסתבר להם ולי כי ישנה חבילת גלישה מיוחד בעלות נוספת של 199 ש"ח לחודש שמיוחדת למכשיר הבלקברי. ברור שכאשר הגעתי לתחנת השרות טרם קניתי את המכשיר הגעתי בשביל לוודא האם כדאי לי לרכוש מכשיר כזה וכמה יעלה לי להלאחר נות משרותיו בארץ ושקיבלתי הצעה אטרקטיבית ונאמר לי שבמחיר הזה אני יכול להנות מהמכישר כולל השרותים המיוחדים שלו קניתי מכשיר כזה והתחייבתי למסלול שהוצע לי, אילו נאמר לי טרם קניתי את המכשיר שעליי לשלם עוד 200 ש"ח בחודש עבור השרות הזה בנוסף לחבילה שהוצעה לי (שגם במרכז השרות בו הייתי סברו כי המחיר שהוצע לי כולל את האינטרנט הדרוש לשרותים) לא הייתי קונה את המכישר בסכום כזה ולא הייתי מחליף מסלול!... כיום אני תקוע עם מכשיר שאני לא יכול להנות מהשרותים שלו ועם מסלול שלא עוזר לי ואף פחות אטרקטיבי מהמסלול שהיה לי ואם אני רוצה להנות ממנו עליי לשלם 200 ש"ח נוספים מלבד ה 400 ש"ח שאני משלם כיום על המסלול החדש ובמחיר של 600 ש"ח לחודש לא הייתי מרשה לעצמי להתחבר למסלול כזה ובוודאי שלא הייתי קונה את המכשיר בשווי שלמעלה מ 4000 ש"ח. רק משום שנאמר לי בפלאפון שבמסלול החדש בעלות של 375 ש"ח אני יכול להנות משרותי המכשיר כולל חבילת הדקות שיש לי כיום הבנתי שזה משתלם לי וקניתי את המכישר אילו היו אומרים לי שזה לא כולל וכי אצטרך לשלם 600 ש"ח בכדי להנות מהמכשיר לא הייתי קונה אותו! ברצוני לדעת האם יש משהו שאני יכול לעשותל בנידון ולתבוע מפלאפון לספק לי את המסלול שהובטח לי במחיר שהובטח לי כולל השרות אינטרנט שדרוש ונאמר לי שכלול בחבילה מתוך הטעיה לא מכוונת שנבעה מחוסר בקיאות וידע של נציגי פלאפון על המסלולים והחבילות שדרושים בכדי להשתמש במכשיר הבלקבר שחדש יחסית ורק בתקופה האחרונה התחילו לשווק אותו גם ברשת פלאפון או כול שביכולתי לעשות זה להתנתק מהחבילה (שלא מתאימה לי) ולהשאר תקוע עם מכשיר כל כך יקר שאני לא יכול לעשות בו שימוש מבלי לשלם 600 ש"ח בחודש דבר שאם היתי יודע עליו כאשר ביררתי ליפני הייתי חוסך את הסכום הנ"ל ולא קונה את המכשיר תודה מראש על העזרה והסבלנות

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • אחי, הגזמת ולא בקטנה...
      שלומי | 17/11/2009 18:03

      מה זה, מגילת אסתר יותר קצרה! אתה צריך להבין שכאן נכון וראוי לתמצת עניינים ולכתוב את עיקרי הדברים ובהבנה ראשונית שמי שעונה לך אינו מקבל משכורת עבור כל תשובה ומרק לקרוא זאת הוא כבר על סף ייאוש - בחייאת!!!

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני בנקאות 05/05/2024 | 16:51 תאריך בצ׳ק שלוםהאם ניתן להפקיד צ׳ק ללא תאריך?האם זה אפשר ברמה הטכנית והאם זה חוקי.
  • פורום ביטוח לאומי 05/05/2024 | 16:33 גמלת סיעוד 2 לאמא שלי גמלת סיעוד 2. מגיע לה 10 שעות שבועיות. השאלה היא – האם היא יכולה לוותר על התוכנית טיפול ...
  • פורום צוואות וירושות 05/05/2024 | 13:43 עיקול בחשבון בנק לאחר פטירה אדם נפטר. בחשבונותיו היו רק קצבאות ביטוח לאומי שלא נמשכו ב-30 יום. גוף שלח בקשת עיקול לבנק לאחר ...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 05/05/2024 | 13:21 מכירת דירה בזמן שכירות שלום,אני רוכשת כבר כשש שנים דירה. הבעלים החליט למכור את הדירה החודש מרץ נמסר לי על כך. ביום חוזה ...
  • פורום דיני מיסים 05/05/2024 | 11:58 מגורים בחו"ל, עבודה בארץ שלום,בעקבות נסיבות אישיות, אאלץ לשהות בחו"ל תקופה ממושכת בשנה הבאה (רוב השנה).אני מעוניין לשמור ע...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק