| שלום בקשתי הינה במקצת לא קונבנציונלית , במשך כשנתיים אני ובעלי נלחמים מדי חודש בטעיות הנעשות לנו בחשבוניות , בין אם מדובר על תוכניות ומסלולים לא נכונים שעודכנו ביני לבין בעלי , בתעריפי שיחות (בנק דקות ) , מכשירים תקולים , שידרוג מכשיר וחיוב כפול עבור אותו מכשיר , מה שמסתכם בסופו של יום בזיכוי מדי חודש , ככה אנחנו כבר שנתיים , אך לאחרונה או יותר נכון בחצי שנה האחרונה שמנו לב שמדי חודש אנחנו משלמים דמי אחזקה בגין שנה שניה של המכשיר (אשר נרכש קצת יותר מחצי שנה ) , ושוב אחרי שיחות ודיונים ארוכים מדי חודש ב24 לכל חודש אנחנו מזוכים , בטענה שזו " טעות מערכת " שתטופל בעתיד .אם נצפה בחשבונית מדי חודש אנחנו נראה שורה חיוב , שורה זיכוי על חודש שעבר וחיוב נוסף .נמאס לי לשמוע את הנציגים שלהם והמנהלים שלהם האם ניתן לעשות משהו בנושא , האם אני יכולה להגיש תביעה בגין כל אותו זמן שאני ובעלי צריכים לשבת מדי חודש בשיחות שלמעלה מחצי שעה עם נציגים במשך השנתיים האחרונות?מהמיואשת , תודה
|