| יומיים לפני סיום חוזה שנתי מול הוט התקשרתי על מנת לברר פרטים ולקבל הצעת מחיר לחוזה שנתי חדש. להפתעתי בשרות הלקוחות אמרו לי שאני כבר חתום על חוזה חדש, ששדרגתי את תשתית האינטרנט ופתחתי חבילות ערוצים נוספות. לאחר בירור נודע לי כי נרשם במערכת שדיברו איתי ב 6.10 (תאריך שכלל לא הייתי בארץ) הזדהתי בשמי ועם כרטיס האשראי שלי. שהתלוננתי כי אף אחד לא חידש עם הוט את החוזה וביקשתי לבטל ולזכות אותי אמרו לי שיחזרו אלי תוך יומיים משימור לקוחות. לאחר שבוע שלא יצרו איתי קשר התקשרתי שוב, ובשירות הלקוחות אמרו לי שהם רואים כי אכן לפני שבוע פניתי אליהם אך הם חזרו אליי, הבעיה נפתרה והודעתי שאיני רוצה לבטל את החוזה- דבר שכמובן לא קרה. לאחר שהבנתי כי הם עושים מה שהם רוצים תוך שימוש בכרטיס האשראי שלי ללא אישורי ביקשתי לדבר עם מנהלת, אשר כמובן התנצלה וביקשה ממני הוכחה שאכן לא הייתי בארץ בתאריך הנ"ל ללא התייחסות לעוגמת הנפש שלי והבטיחה שתוך יומיים התקשרו אליי שוב על מנת לנתק אותי(בשלב זה כבר רציתי להתנתק). עד היום לא חזרו אליי ולא ניתקו אותי. האם יש לי עילה לתביעה? ואם כן על איזה סכום ניתן לתבוע?תודה רבה
|