| שלום רב,
לפני כחודשיים הזמנתי נופש בית מלון ושילמתי בגינו 3200 ש"ח, נאמר לי מפורשות שבית המלון הינו 3 כוכבים ונמצא במיקום קרוב למרכז אולם בפועל הוא נמצא מרחק 11! תחנות מהעיר והוא רק 3 כוכבים.
פניתי לחברת התיירות (איסתא)ושטחתי בפניהם את הבעיה, הם מצידם טענו מדוע לא יצרתי איתם קשר והודעתי על הבעיה(לנתי סה"כ 6לילות ולא חשבתי שאני צריכה ליצור קשר,כוונתי היתה להתלונן כשאחזור על עוגמת הנפש) ופיצוי אותי בסכון מגוחך של 30 יורו והנחה להזמנה בפעם הבאה.
לא הסתפקתי כמובן בזה והרמתי לא מעט שיחות טלפון אליהם ואיימתי שוב ושוב בתביעה, נהנציגה החוצפנית טענה שאני מתישה אותה והחליטה לטענתה לפנים משורת הדין להגדיל את הזיכוי ל-700 ש"ח ודרשה ממני לחתום על ויתור.
לאחר מחשבה נוספת, החלטתי לא להסתפק גם בזה ולגשת לתביעה.
מהי המלצתך? להמשיך להתעקש על מה שמגיע לי או פשוט לוותר להם?
700 ש"ח אינם עוזרים לי לסיים את שביעות הרצון.
אני גם חייבת לציין שהם לא פוחדים מתגובה בטענה ששיגעתי אותם.
זכותי המלאה אני חושבת לקבל את מה שמגיע לי
|