| עופר שלום,
השאלה החשובה היא האם חברת התעופה יכלה להתריע מראש על העיכוב ולדווח לכם עליו, בטרם הגעתם לשדה התעופה, ולא עשתה כן. באם החברה נקטה את האמצעים הסבירים למנוע מכם המתנת שוא אך התקלה התגלתה באיחור והתווספה לזמן התיקון מגבלה שאינה תלויה בחברה, יקשה עליכם להצליח בתביעה. לכן, בשלב ראשון מומלץ לפנות במכתב דרישה וללמוד על טענות ההגנה של החברה ובהתאם לכך לבצע פעולות נוספות.
חשוב להדגיש שבאם לא מדובר בטיסה סדירה אלא בטיסת שכר, מצבכם פחות טוב. כמו כן הנחת המוצא שלי היא שלחברה מרכז עסקים בישראל והזמנת הכרטיסים נעשתה כאן (ואם לאו, יש כאן בעיה נוספת).
באם תחליטו לתבוע אזי הסכומים שציינת סבירים.
בברכה,
עו"ד אפי אהרונוב
מנהל פורום צרכנות
|