| שלום,רציתי לברר האם יש לי עילה לתביעה בגין הדבר הבא:בתאריך 6.8.09 אמי הזמינה כיסויים לספות חדשות (מאותו מקום בו נקנו הספות כחצי שנה קודם), ונאמר לה כי תוך 10-14 יום הכיסויים יהיו מוכנים, ואמי שילמה מקדמה בסך 200 ש"ח. חשוב לציין כי החנות ממנה הוזמנו הכיסויים לא מנפיקה קבלות, ולכן ההזמנה נרשמה על כרטיס ביקור, ואמי, מתוך תום לב והיכרות קודמת עם בעל החנות (עקב הקנייה של הספות) הסתפקה בכך. לאחר שבועיים וחצי אמי התחילה לשאול אותו אודות הכיסויים, ושמעה ממנו כי זה עדיין לא מוכן, וכן מיני תשובות מתחמקות, ובסופו של דבר הגענו למצב שבו חודש וחצי אחרי ההזמנה, ולאחר שצלצלנו אליו עשרות פעמים, וכל הזמן שמענו תשובות כמו "דבר איתי בערב" או "אני אגיע למקום X יותר מאוחר, תאסוף את זה משם" ועוד תשובות מתחמקות. אציין כי נסעתי לחנות בעצמי 3 פעמים, ובאחת הפעמים שבאתי לאסוף ההזמנה (לאחר כחודש), מסתבר שהוא הכין הזמנה חלקית, ולכן היה צריך להכין את שאר ההזמנה, והתחייב כי ההזמנה תסופק לאחר שבוע לכל היותר.דבר נוסף שחשוב לי לציין זה שההזמנה נעשתה מראש על מנת שעד החגים נוכל לקבל זאת בודאות, ובמקביל נעשו הזמנות של מוצרים אחרים לבית, ורק המוצר הנ"ל טרם התקבל. כמו כן, באיזשהו שלב כבר החלטתי לוותר על ההזמנה ולדרוש את כספי, והמוכר מבחינתו היה מוכן לכך, אך לא ניתן היה להשיגו כדי לקחת את הכסף, ובסופו של דבר נותרתי עם ההבטחות, ובלי הכיסויים.העניין אינו הכיסויים, והסכום הכולל לא גבוה יחסית (כ-550 ש"ח) כדי להגיע לבימ"ש לתביעות קטנות, אך בשל המרדף התמידי אחריו, והתשובות הלא כנות שלו, וכן בשל אי קבלת המוצר בזמן, ולפני החגים- דבר שניתן להכניסו תחת המונח "נזק לא ממוני", רציתי לדעת האם כדאי לי להגיש תביעה כזו?אציין כי יש בידי הקלטה כי קיבל מקדמה עבור ההזמנה, וכי באחת מהפעמים הרבות הבטיח "כי בערב זה יהיה מוכן" ולמרות זאת לא קיבלתי זאת.אשמח לשמוע מה דעתכם,תודה
|