| בוקר טוב,
יש לחלק בין שני מקרים:
א. מקום בו לבית העסק יש מדיניות החזרת מוצרים והיא הוצגה בפניך כדרך שיש להציגה ע"פ התקנות, כלומר, בשילוט במקום בולט בחנות. במצב כזה, מדיניות החזרת המוצרים של בית העסק היא המחייבת ובעל העסק רשאי לנהוג בהתאם למדיניות זו.
ב. מקום בו לבית העסק רין מדיניות החזרת מוצרים ו/או שיש מדיניות שכזו אך היא לא הוצגה בפניך. במקרה כזה זכותך לבטל את העסקה תוך 7 ימים מיום סירוב בית העסק לבטל את העסקה.
בכל מקרה, בית העסק יכול להתנגד להחזרת המוצר באם הורע מצבו של המוצר (ונטל ההוכחה על-כך שהורע מצבו של המוצר הוא על בית העסק).
בברכה,
עו"ד אפי אהרונוב
מנהל פורום צרכנות
|