| לפני חודש לערך שידרגתי מכשיר ותוכנית בחברת אורנג'. פרטי העסקה סוכמו טלפונית מול מנהלת שירות לקוחות מטעם החברה. כעבור מספר ימים פוטרתי מעבודתי וביקשתי לבטל את העיסקה כיוון שהעלות הייתה יקרה לי. נאמר להמתין כמה ימים ואכן יצרה איתי קשר אותה מנהלת ושיפרה את ההצעה מעט, ובסופו של דבר הסכמתי להמשיך בעיסקה ולא לבטלה. בסוף החודש קיבלתי את החשבונית החודשית ולהפתעתי גיליתי כי מספר פרטים והטבות שהוצעו לי ע"י המנהלת אינן עודכנו במערכת, ולכן מסרבים להעניק לי אותם. כמו כן, סירבה החברה לאפשר לי לשוחח עם אותה המנהלת שעימה חתמתי על היסקה, וכמו כן סירבו להעניק לי את ההטבות המדוברות בטענה שאין תיעוד לכך במחשבי החברה. כשביקשתי לבטל את העיסקה נאמר לי שהדבר כרוך בקנס גבוהה, שכן תמו 14 ימי העסקים מאז חתימת העיסקה. לצערי, אין לי הקלטות של השיחות איתה, וכמובן שהחברה מסרבת לפשפש בארכיון ולשמוע את ההקלטות המדוברות בהן הבטיחה לי המנהלת את שלל ההטבות השונות.
מה ניתן לעשות? האם באפשרותי לבטל את העיסקה מבלי לשלם את הקנס הגבוהה (מדובר בכמה אלפי שקלים)?
או לחילופין, כיצד ניתן לשכנע את החברה להעניק לי את מה שהובטח לי ע"י המנהלת?
מה ניתן לעשות
|