| שלום וחג שמח!
לפני חודש ושבוע הזמנתי בחברת "***צונזר ע"י מערכת***" בחיפה רהיטים עבור חדר נוער: ספה, ארון בגדים, שידה, שולחן עבודה וכוורת מגירות לתלייה על הקיר. במהלך ההזמנה מסרתי למוכרת את המידות הנדרשות של כל פריט ריהוט וגם סיכמנו בעל פה (עכשיו אני מבין שזאת היתה טעות...) על פרטים מסוימים (למשל שפלטת השולחן תהיה עם "קנט" מעוגל בצד שבו הבן אדם יושב). שילמתי את רוב סכום ההזמנה (6000 ש"ח) בצ'קים דחויים שחלק מהם כבר ירדו וחלק עוד אמורים לרדת. כמו כן סוכם שאני משלם את החלק הנותר של הסכום ועוד 500 ש"ח עבור ההרכבה למרכיבים לאחר שירכיבו לי את הרהיטים.
לפני יומיים הגיעו אליי המרכיבים מהחברה כדי להרכיב לי את הרהיטים. השעה בה הם הגיעו הייתה 21:00 בערב... כאשר הם הביאו את כל חלקי הריהוט לדירתי התברר שהם שכחו את פלטת השולחן ואמרו לי שהם יביאו אותה אחר כך. כמו כן לא הייתי מרוצה מאיכות הרהיטים: דלתות של מגירות הכוורת לא ישבו יציב במקומם, היו גם פגמים נוספים. התלוננתי להם על זה והם אמרו לי שיסדרו את זה כשיסיימו להרכיב. כאשר הם הרכיבו את ארון הבגדים ותלו את הכוורת על הקיר שאלתי אותם האם הפלטה של השולחן היא אכן עם קנט מעוגל כמו שסוכם והם הודיעו לי שלא. אמרתי להם שאני לא אשלם להם עד שלא אקבל את ההזמנה כפי שסוכם. כאשר הם שמעו זאת הם התחילו לפרק את הרהיטים, תוך שהם מגדפים אותי, והשעה כבר 12:00 בלילה...נאלצתי לנעול בפניהם את דלת הכניסה, כך שבחדר נשארו הכוורת וארון בגדים חצי מפורק.
מה עליי לעשות כעת:
1. האם אני יכול לדרוש מהם על ביטול העסקה והחזר של התשלום בגלל עוגמת נפש שנגרמה לי (אם אני מחזיר להם את מה שנשאר בדירתי)? אם הם לא יסכימו לזה האם אני יכול לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות?
2. האם אני יכול לבטל את הצ'קים הנותרים שעוד לא ירדו (הם "למוטב בלבד")?
תודה מראש,
ויטלי
|