| שלום
לפני חצי שנה לערך הגעתי לסניף פלאפון על מנת לתקן מכשיר LG שהיה ברשותי וגרם לבעיה קבועה ע"י כך שבאופן עצמאי הוא היה מחייג למספרים שנמצאים בחיוג המהיר. יש לציין מלפני מכשיר זה היה לי מכשיר של LG , אך מדגם קודם , אשר עשה את אותה הבעיה בדיוק!
כאשר הגעתי לדוכן השירות הנציג הציע לי שמכיוון שאין לי ביטוח אולי כדי לי כבר לשדרג את הטלפון מכיוון שהעלות תהיה גבוהה. הסכמתי לבדוק את האפשרות והועברתי לנציגת שירות.
הסברתי לנציגה את כל הסיטואציה והיא הציעה לי לשדרג את המכשיר ולשנות את המסלול (פחות טוב ממה שהיה לי אך קיבלתי מכשיר חדש ומתקדם יותר). לפי הסיכום בעל פה שהיה לי עם הנציגה , על המכשיר הישן לא אהיה מחוייב יותר בתשלומים אך אני מתחייב ל 18 חודשים החל מקבלת המכשיר החדש.
בתשלום הראשון שמתי לב לחריגה אך לא יחסתי לכך חשיבות יתרה.
כאשר הגיעו חיובים לאחר מכן שמתי לב לחריגה בסכומים של בין 50ל 100 ש"ח. יש לציין כי בד"כ אני לא משתמש רבות בפלאפון.
כאשר התקשרתי לברר לפשר החריגה התברר כי אני משלם עבור הפלאפון הישן וכי אני מחוייב לשלם בעדו עד סוף העסקה הקודמת , כך שלמעשה אני משלם בעד מכשיר שאינו ברשותי ובכל מקרה גורם לבעיות רבות וחיובים מיותרים בחשבוני.
מאז נערכו שיחות ובירורים רבים אך ללא תוצאות מבחינתי. החברה מתעקשת כי הנציגה טוענת כי מעולם לא הבטיחה לי שאזוכה על המכשיר הקודם. חברת פלאפון הציעה לי החזר של 280 ש"ח כפיצוי.
כמו כן , כאשר ביקשתי הערכת סכום לניתוק מן החברה ניסו לשכנע אותי כי זה יקר מדי ועדיף לי פשוט לספוג את החיובים.
האם יש משהו שנתין לעשות בנושא?
האם ניתן לבטל את הוראת הקבע ומה זה עלול לגרור? אני מוכן להגיע לבית משפט אך חושש מעיקול חשבון.
תודה
|