| בשבוע שעבר נסעתי לנופש והטלפון הסלולארי שלי נפל למים, לקחנו אותו לדינמיקה סלולאר בקריית שמונה שם יש לנו אחריות. בדינמיקה הציעו לי מכשיר מחודש בהשתתפות עצמית של 450 ש"ח. היום (שני) לאחר פחות משבוע חזרתי למרכז הארץ ונסעתי לתקן תקלה ב4 לחצנים במכשיר, אז נמסר על ידי הטכנאי שהמכשיר מושבת, ולמעשה אין אפשרות לתקן אותו.אז שאלתי מה אפשר כן לעשות, הם מסרו לי רכישת טלפון חדש, ומה עם ה450 ש"ח ששילמתי כבר??הם מסרו לי שאני לא אקבל אגורה חזרה.ניסיתי לדבר עם נציגי השירות, מנהלים במרכז שירות שלמעשה אמרו לי שאני גרמתי לנזק הזה. שאלתי היא מה אני יכולה לעשות??האם יש לי עילה לתביעה??תודה מראש, גיתית
|