| ביום א', ה-6/9 תקף אותי וירוס מסוג spyware . בו זמנית חדרה למחשב חברה אשר הצגיה עצמה כמי שיכולה להסיר לי את הוירוס. כלומר היא גם הייתה המחדירה וגם הציעה את התרופה. המחשב שלי החל להשתגע, כל המסך היה עם קווים ועם כתובית של וירוס. עוד היו כתובים דברי הפחדה שאם המצב לא יטופל במהרה המחשב יכול לקרוס. כל תוכנת אנטי וירוס אחרת שניסיתי להוריד על מנת שתטפל בתוכנה שחדרה ישר הותקפה בוירוס ולא היה ניתן להפעילה. האופציה שנראתה היחידה לצאת מכך הוא לרכוש מהם את התוכנה בעלות של 50 דולר. בלית ברירה קניתי ואכן הוסר הוירוס, למרות שעד היום יש לי כמה באגים במחשב. בנוסף, היה רשום בפרוטוקול החברה כי אם מכל סיבה שהיא אני לא מרוצה מהתוכנה שלהם ניתן לבטל עסקה, הם מחזירים החזר כספי מלא עד 30 יום מיום הקניה. רק לאחר הרכישה התחיל לרדת לי האסימון שהונו אותי. כמובן שמיד עשיתי כפי שדרשו שם על מנת לקבל את ההחזר הכספי.למעט תיבת הודעות שניתן לכתוב לחברה אין לה כתובת ואין לה טלפון ליצרת קשר. במייל אוטומטי (שלא ניתן להשיב אליו)כשתשובה מהם לאחר שביקשתי את ההחזר הם השיבו כי בממוצע תוך 24 שעות יחזור אלי נציג מטעמם. עבר שבוע שלם וכלום.
חברה זו, הלוקחת ספים במירמה משתמשת בשירותי הסליקה של ויזה העולמית, אשר נותנת במה גורפת לזוג כזה של חברות. לאומי קארד אשר משמשת כפנים של ויזה עולמית כאן בארץ וכבית עסק ישיר ששלו אני לקוח לא עומדים לצידי ולא מוכנים לבטל את העסקה כשהכל ברור כי הונו אותי. ויזה צריכה לקחת אחריות תאגידית ולהגן על הלקוחות שלה מבפני מקרים כאלה ולא לתת שירותי סליקה לחברות כאלה שלוקחות את כספי לקוחותיה עצמה במרמה. היה ראוי כי לאומי קארד תפעל בשיקול דעת ולגופו של עניין, תבדוק לעומק את הנושא, תתיעץ עם ויזה העולמית במידת הצורך ותבטל את אישור העסקה שנלקח במירמה ותחת הפחדה.
ויזה צריכה לקחת על עצמה אחריות תאגידית ולבקר את החברות להן היא נותנת שירותי סליקה או לפעול בצורה מבוקרת ולא גורפת במקרים בהם מתקבלת תלונה כגון שלי.
ברצוני לשאול אם יש בסיס לתביעה את ויזה/לאומי קארד?
|