אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

המלצה לגבי גובה תביעה - אורנג'

  • המלצה לגבי גובה תביעה - בנק מזרחי
    שלומי יוסף | 12/09/2009 09:12

    שלום רב, לעולם לא תבעתי בבימ"ש לתביעות קטנות או בכלל. כעת, ברשותי 2 מקרים אשר ברצוני לתבוע במקביל. אני משוכנע שביהמ"ש יקבל את טענותיי. אבקש לקבל עצה לגבי גובה תביעה, אני לא רוצה להגזים בסכום אולם רוצה לבטא בסכום את עגמת הנפש מקרה 1 : "בנק מזרחי טפחות" פתחתי חשבון סטודנט בפרסומת ובאתר האינטרנט של החברה מפורסם מבצע 500 ש"ח מתנה לסטודנטים במעמד פתיחת חשבון (מותנה בביצוע בכ.אשראי 1000 ש"ח לחודש). הקלטתי את מוקד הסטודנטים של הבנק המפנה לבנק. שם אומרים חד משמעית כי קבלת המענק אינה מותנית בהעברת משכורת. פתחתי חשבון בסניף הבנק הוציא כרטיס אשראי פלטינום עם מסגרת של 70000 ש"ח טרם הפקדתי ולו 1 ש"ח לחשבון ביקשתי ב-5 הזדמנויות שונות את המענק המגיע לי קיבלתי שיחת טלפון לאחר כשבועיים טלפון עם דרישה להפקיד כספים בחשבון אני התניתי את ההפקדה בקבלת המענק שהובטח לי וטענו כי עליי להפקיד משכורת לאחר השיחה, כרטיס האשראי שהונפק לי בוטל ללא ידיעתי וגיליתי זאת בדיעבד רק לאחר ניסיון תשלום בבית עסק פניתי לבנק כאשר המנהלת לא היתה וביררו לי, באמצעות מנהלת מחליפה ואכן הסתבר שהמענק מגיע לי בלי התניית משכורת. הובטח לי שיחזרו אליי למחרת לאחר בירור מול המנהלת הקבועה. לאחר שלא חזרו אליי 3 ימים, שבתי לבנק ובשיחה מוקלטת בת 25 דקות המנהלת משפילה ומבזה אותי כלקוח וטוענת כי אין מה ללמד אותה ולא אקבל 500 ש"ח "על הפנים היפות שלי" נאלצתי לסגור את חשבון הבנק, יצאתי מהסניף בתחושת השפלה. הנזקים : כרטיס אשראי שבוטל ללא ידיעתי - חינם למשך 3 שנים ביטלתי כרטיס של הבנק האחר שלי ונאלצתי להנפיק חדש ביטלתי כרטיס סטודנט שהונפק ע"י ישראכרט וניתן לי חינם למשך 5 שנים לא אוכל להנות מ : פטור מדמי ניהול ועמלות למשך 5 שנים מענק בגובה 500 ש"ח והחשוב מכולם - עוגמת נפש והשפלה, שניתן להוכיח אותם בהקלטות המנהלת לא מוכנה להקשיב לבקשתי לברר את עניין המענק ומתעקשת בברוטליות שהיא יודעת ואין ללמד אותה דברים אינני יודע באיזה סכום עליי לנקוב כדי לבטא את הנזקים ועגמת הנפש. חשבתי על סכום של כ-8000 ש"ח. אשמח לקבל עצה בנושא.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • המלצה לגבי גובה תביעה - אורנג'
      שלומי יוסף | 12/09/2009 09:38

      מקרה 2 : בתאריך 18/08/2009 הזמנתי מכשיר מסוג נוקיה N97 במוקד הטלמרקטינג של חברת אורנג' - באתר האינטרנט של החברה מופיע עט סטיילוס למסך מגע ששוויו כ-150 ש"ח - הובטח לי זיכוי בגובה 60 ש"ח למשך 18 חודשים (מבצע שימור בנוסף לזיכויים על המכשיר). - המכשיר הגיע ללא עט והזיכוי בפועל היה בגובה 40 ש"ח ולא 60 ש"ח. לאחר שהתקשרתי להתריע על כך וטענתי כי בידי הקלטה הקשורה להזמנת המכשיר, קיבלתי זיכוי בגובה 90 ש"ח למשך 12 חודשים (שווה ערך) - נאמר לי שלא ניתן לשלוח עט ועליי לגשת למרכז שירות ולקבלו. העט לא נמצא במלאי במרכז השירות ונאמר לי להתקשר בימי חמישי ולברר מלאי. כלומר - נשארתי עם ערכה חסרה 19 יום לאחר רכישת המכשיר הוא הפסיק לפתע להגיב, פניתי למוקד הטכני שם קיבלתי מספר פנייה באישור מנהלת של נציגה עם המלצה להחלפת ערכה חדשה (לא התחייבות, לשיקולו של טכנאי תורן). נאמר לי כי מאחר וטרם עברו 30 ימים ממועד הרכישה, עליי לגשת למרכז שירות גדול ולבקש שהמכשיר ייבדק על ידי טכנאי תורן הנמצא במרכז בכל שעות הפעילות ויתכן כי כלל לא יוכנס לתיקון ויוחלף במקום. כאשר הגעתי למרכז נאמר לי כי : אין טכנאי תורן, למעשה אין טכנאים לעולם במרכזי שירות החלפת מכשיר רק לאחר 7 ימים מביצוע הרכישה לא יכלו לתרגם את ההמלצה להחלפת מכשיר למעשים ניתן רק להכניס לתיקון והטכנאי, שאיני יכול לדבר איתו כלל קובע מה יהיה גורל המכשיר לאחר חוסר הסכמה נאמר לי כי מנהל שימור לקוחות יחזור אליי תוך 48 שעות הואשמתי על ידי הנציגה במרכז בהקלטות לא חוקיות, והיא הורתה לי להפסיק להקליט, בגיבוי מנהל המרכז שהאשים אותי דרכה בהקלטוות. יצאתי ממרכז השירות באוירה עויינת שנגרמה בגלל הקלטה חוקית לחלוטין של שיחות שהייתי חלק פעיל מהן. לאחר שעברו 50 שעות, איש לא יצר עימי קשר ונותרתי ללא מכשיר תקין, פניתי באופן יזום והעבירו אותי למנהל בכיר, חגי. לאחר ויכוחים בנוגע לזכות שלי לקבל מכשיר חדש, הגענו להסכמה : חגי : רשום בפנייה גם שלא הובטח ערכה חדשה, זו המלצה שלומי: המלצה, אז זה מה שאני אומר.. אתה אומר שאין אופציה כזו חגי: לא.... שלומי: תקשיב, אם יחליפו לי את הBOARD חגי: אתה רואה מה שאני מדבר על חוסר תקשורת ? אז אני אומר.. מבחינת המכשיר, המלצה זה אומר דבר כזה- שבמידה ובאמת המכשיר לא תקין, אז להחליף למכשיר אחר.. כן. שלומי: למכשיר חדש אחר ? חגי: למכ...כן ! שלומי: אז תבין.. שהחלפה של בורד מבטלת החלפת מכשיר חגי : לא זה לא.. שלומי: כן.. בורד זה כל המכשיר.... אז אתה בעצם מבטל את ההמלצה למכשיר חדש.. אני רוצה שתגיד לטכנאי – אם צריך לתקן את המכשיר הזה מעבר לעדכון תוכנה, תחליף לו למכשיר חדש.. זה מה שאמרו לי. חגי: אה.. זה בסדר גמור, הבנתי אותך... שלומי: מכשיר חדש... לא החלפה של BORD חגי : בסדר גמור הבנתי אותך, בסדר גמור.. מסכים לחלוטין.... לצערי, 20 שניות לאחר מכן הוא חוזר בו וטוען כך : "ההמלצה שלי היא להביא את המכשיר לתיקון, מנהל מעבדה הוא מחליט בסופו של דבר מה קורה למכשיר, אם המכשיר לתיקון או לא לתיקון.. אם המכשיר לתיקון ..." לאחר שלא קיבלתי מענה, ביקשתי מהמנהל לבטל את הרכישה מאחר וקיבלתי ערכה לא מלאה והתרעתי על כך מיידית. אורנג' לא סיפקו לכך פתרון ולכן מבקש לבטל את הכל למרות שעברו 20 ימים. במשך כ-30 דקות שיחה מתווכח איתי המנהל ואומר כי לא היה ואין עט בערכה. לאחר 3 שיחות טלפון בהן טענתי שוב ושוב כי בעבר היה כתוב עט סטיילוס ברשימת המרכיבים, חזר אליי הנציג ואמר כי אני צודק, אך בכל זאת מה שהוא יכול להציע זה לשלוח לי עט ואת המכשיר לתיקון. כלומר, מנהל קשרי לקוחות שהוא הבכיר ביותר באורנג' התווכח, וביקש ממני להוכיח משהו שהסתבר שהוא שגה. הוא לא מוכן בשיחה לנסות להבין אותי כלקוח ומנסה לקחת אותי לנקודת ההתחלה שהיתה עוד לפני ששוחחתי עימו. השיחה הסתיימה ביום חמישי (10/09/09) ללא הסכמה תוך שהמנהל לא אומר מה הלאה וטוען כי לא יוכל לעזור לי עוד. אני כיום עם מכשיר תקול שעלה לי 4000 ש"ח. אורנג' מסרבים לעמוד מאחורי ההבטחות וממשיכים בעגמת נפש וטרטור לקוחות. השאלות שאורנג' צריכה לענות עליהן : כיצד יתמודד לקוח עם מקרה כמו שלי. הוא רכש מכשיר ואורנג' שינתה את תכולת הערכה באתר, אף אחד מהנציגים אינו יודע על כך. גם כשהוא מתעקש שמגיע לו מה שהובטח, המוצר לא במלאי. מהו הזכות החוקית שלו במקרה זה ? מדוע לקוח ששילם עבור שליח צריך לברר כל שבוע האם המוצר במלאי ולאחר מכן להמתין במרכז שירות לקבל חלק מהמוצר שלא הגיע בערכה ? מה הפתרון שנציגים שלכם יכולים לתת לו ? האם רק נציג בכיר יכול לשלוח מוצר שמגיע ללקוח ? מדוע מנהל בכיר מתעלם לחלוטין מדברים שנאמרו לי על ידי מנהלי מוקדים ולא מנסה ללכת לקראת הלקוח, אלא מנסה למצוא פתרון בדיבור בלבד ולא פתרון מעשי ? מדוע המנהל סותר את דבריו במהלך השיחה ולא עומד מאחורי דבריו שלו ? אשמח לקבל תגובה לגבי גובה תביעה משוער תודה ומתנצל, ניסיתי לחסוך במילים...

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • הערכת סכום התביעה
        עו"ד אפי אהרונוב | 13/09/2009 09:20

        בוקר טוב שלומי, לא ניתן להשיב על השאלה ללא בחינת כל המסמכים הרלבנטיים להתקשרויות שלך עם עם החברה. כדאי להתיעץ עם עו"ד ולפרוש בפניו את כל המסמכים הרלבנטיים. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

    • תביעה כנגד בנק
      עו"ד אפי אהרונוב | 13/09/2009 09:18

      בוקר טוב שלומי, נא הפנה שאלתך לפורום בנקאות באתר. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק