| בוקר טוב אמיר,
אתה רשאי לדרוש מהחברה פיצוי ללא הוכחת נזק בסך 600 ש"ח. יש להפנות את הדרישה בכתב ולהיות תקיף מולם. אם בשל האיחור נגרם לך נזק כספי שאתה יכול להוכיח אותו, תוכל לתבוע אף אותו. אם הם לא יסכימו לשלם תוכל להגיש תביעה קטנה ולהגיש תלונה במשרד התקשורת (כדאי לציין את כוונתך לעשות זאת באם הם לא ישלמו מיידית, כבר במכתב הדרישה).
מטבע הדברים חלק מהחברות מנסות לדחות את הלקוחות בטענות מופרכות כגון אלו שהושמעו בפניך. עם חלק מהלקוחות זה עובד.
הכינוי שהחברות מעניקות לעובד זה או אחר חסר משמעות. ואולם, החוק אכן חל רק סוגים מסוימים של שירות. בנסיבות שפירטת אני סבור שהחוק חל.
בברכה,
עו"ד אפי אהרונוב
מנהל פורום צרכנות
|