| לפני מספר חודשים רכשתי מחנות****( צונזר ע"י מערכת)****באזור בית ינאי סלון שילמתי ברוב טיפשותי את כל סכום הקנייה מראש בכרטיס השראי.
למחרת התקשרתי לחנות להודיע על ביטול ההזמנה ועל רכישת שולחן אוכל במקום הסלון.
בחנות אמרו שאין בעיה ושאבוא לחדש את ההזמנה.
לאחר שבועיים באתי ביחד עם בעלי ובחרנו פינת אוכל כיוום שהסלון עלה יותר ביקשנו החזר על יתרת הסכום אך בעל החנות שלא היה מוכן למעט זיכוי שנוכל לממש בחנות.
אני ובעלי מסוג האנשים יודעים להפוך שולחן ונותרנו אם 1900 ש"ח זיכוי .לאחר שביצענו את הזמנת השולחן ביקשנו שהשולחן יגיע אלינו רק בחודש אוגוסט כיוון שהיינו בשלבמעבר לבית אחר,בחנות אמרו שאין בעיה. בחודש אוגוסט הרמתי טלפון לבוא לקחת את השולחן אך "טענו" שהבוס לקח איתו את מפתחות המחסן לחו"ל ויחזור לאחר שבועיים.(אני מציינת שהשולחן הוזמן בחודש מרץ).שוב היתקשרנו וביקשנו שיביאו אלינו וכך היה,הגיחע מוביל אם השולחן אך ממש לא זהה למה שהזמנו.
מעבר לכך הוא היה פגום ברמה כזו שכל בעל מיקצוע המכבד את עצמו לא היה מוציא ומספק ללקוח!!
לא הסכמתי לקבל את השולחן דיברתעי עם בעל החנות אשר אמר לי לציין בכתב מה הביעה והוא יטפל בכך.
הגעתי למחרת לחנות ביחד עם אימי לדבר עם בעל החנות אשר היה מאוד לא סימפטי,הוא התייחס בקוש רב ואמר שהוא יקח את השולחן ויזרוק אותו בפרצוף לנגר הכל יהיה בסדר ותקבתי שולחן כפי שרצית בעוד שבועיים בערך.הראתי לו שוב את השולחן על מנת שלא יהיו בעיות שוב הוא היה מאוד בטוח בעצמו רשם אפילו על דף(בלי לתת לי העתק) ואמר הכל יהי בסדר.
בעלי התקשר לחנות וביקש התחייבות בכתב על תאריך יעד משוער לאספקת השולחן .הם שלחו לאחר שהוא היתעקש על כך.
אתמול הגיע השולחן בפעם השנייה ו"למרבה הפלא" שוב שלוחן לא בצבע שביקשתי. ביקשנו מהמובילים להחזיר את השולחן ולבטל את העיסקה.
התקשרנו לבעל החנות שהיה בחופשה הוא דיבר בצורה גסה ומעליבה כאילו שהוא לא חייב לנו כלום ועל מה ולמה אנו כועסים ?!
המובילים בעצמם הודו שזו טעות ואכן הם יודעים בדיוק לאיזה שולחן היתכוונו .
בעלי ניגש לחנות באותו הערב לראות את בעל החנות,הפעם הוא היה נחמד והוא הודה שאכן זו טעות ושהוא יקח בפעם השנייה את השולחן "ויזרוק ליגאל הנגר את השולחן בפרצוף". ושהוא יכול לספק כבר בשבוע הבא שלוחן חדש וממחר שולחן חלופי.
בעלי אמר לו בצורה מאוד יפה שאנו לא מעוניינים בשוחלן נוסף ושהגיעו מים עד נפש. ושאנו רוצים את כל כספנו שנימצא כבר אצלו בחזרה.
בעל החנות אמר שאין מצב שאנחנו נקבל את כספנו בחזרה ושהמקסימום שהוא יכול לעשות זה לתת "שירות טוב"!
כמובן שאנו לא רוצים עסק עם החנות הזו נאמצרו שם יותר מידי דברים הסותרים אחד את השני ע"י עובדי החנות ובעליה.
יש לנו תחושה שהריהוט שמוצג בתצוגה בחנות הוא ברמת גימור טובה ביחס למה שמסופק בפועל. ההוכה לכך היא שני השולחנות שהגיעו אלינו למעט הצבע הלא נכון רמת העבודה והיביצוע הם כעין וכאפס לעומט מה שבחנות .בעל החנות הוא אדם לא ישר והביעה הגדולה שלנו שכל כספנו אצלו ואנחנו נכון להיום בלי שולחן.
מה עושים? האם יש לנו עילה ללכת לתבעיות קטנות? שבעלי אמר זאת לבעל החנות הוא ממש לא היתרגש מכך ואמר שאין בעיה.
לא ביקשתי ממנו שום דבר בחינם אנחנו רוצים את כספנו בחזרה וזאת לאחר שפעמיים לא סופק מה שהזמנו.
האאם כשאי ללכת לחנות ולנסות להקליט אותו שוב מודה בטעות ?
אין לנו מספיק הוכחות למעט הודאה בכתב שהשולחן הראשון לא סופק ע"פ ההזמנה. .
אנחנו ממש מיואשים ועצובים על כך ש7400 ש"ח אצל אדם מפוקפק ולא ישר.
נישמח לעזרה דחופה!!!
|