| שלום רב!
ברצוני לקבל חוות דעת (כמובן בלתי מחייבת) לגבי בעיה שהייתה לי עם חברת יס.
אני התחברתי לשירותי החברה ,וגיליתי שאני זקוק לעוד ממיר דבר שלא היה מעוגן בחוזה ההתקשרות ביננו אשר בעבורו נדרשתי לשלם (בשמחה) 5 ש"ח נוספים,תואמה לי התקנה ליום ראשון בין השעה 12-14 בצהריים.
ביום ראשון בשעה 1:40 לערך התקשרו אליי מנציגות יס וביקשו ממני לדחות את ההתקנה ל14-16 הסכמתי ללא סייג חוץ מהבעת חוסר שביעות רצון,לאחר מכן לערך בשעה 15:20 שוב התקשרה אליי הנציגה וביקשה לדחות אותי ל16-18 הסכמתי לאחר ויכוח אינטנסיבי בו אמרתי לה כי על פי החוק עליה לפצות אותי,בסופו של דבר היא הסכימה לפצות אותי ב300 ש"ח, כעבור 10 דקות (15:30) התקשר אליי הטכנאי ושאל אם אני בבית ברגע זה אמרתי לו שאני בקניות אבל אישתי בעוד רבע שעה תהיה בבית לערך 16:00 הוא רצה לבוא באותו הרגע (כנראה ע"מ לחסוך את הקנס)
אבל הבהרתי לו שלא ניתן לשחק איתי כמו בובה ולתאם איתי שעות ואז להתקשר ולהקדים ובשעה 16 מישהו יהיה בבית,הוא ניתק בעצבים,בין השעות 17 ל18 הייתי בלויה אך אישתי הייתה בבית כאשר יצאתי מהלוויה נוכחתי בשיחה שהתקבלה בשעה 18:01 והיא מתועדת בפלאפון,התקשרתי לנציגה וזו אמרה שהיום הוא לא יגיע כבר כי לא עניתי לטלפון ב18 למרות שהדגשתי בפניו ובפניה בשעה 15:40 שהחל מ16 יהיה מישהו בבית,בנוסף אני נתתי להם גם את המספר של אישתי מראש ע"מ לתאם איתה במידה ואני איני זמין,לאחר דין ודברים בטלפון נאמר לי שהיום הוא לא יגיע ומחר הוא יגיע בין 12-14 הבהרתי שאני לא מוכן ואני מעוניין בפיצוי הולם שאני חושב שמגיע לי היא הציעה לי סרטים וערוצים ואני רוצה כסף מאחר ואני מאבד יומיים עבודה ועוגמת הנפש הכרוכה בכל הסאגה הזו, היא אמרה שאין מצב.
למחרת שוב התקשרה אליי הנציגה וניסתה לדחות אותי שוב בין 14-16 והפעם לא הסכמתי בתוקף ובסוף הגיעו אליי 10 דקות לפני 14.
לאחר מגילה ארוכה זו שאלתי היא:
אני מעוניין לתבוע אותם עבור איבוד שני ימי עבודה +פיצוי גבוה יותר על עוגמת הנפש וההמתנה הממושכת שיחות הטלפון שנעשו על חשבוני וכללו שיחות של 40 דקות וכמובן הוצאות משפט טרחה נסיעות וכל המסביב, האם יש לי קייס?? לפי הסיפור הנ"ל
ואם כן מה הוא סכום הגיוני לדרוש עבור העוגמה וההמתנה לטכנאי.
מקווה שלא יגעתי אתכם
תודה רבה
חזי אביעד
|