| שלום,
רכשתי בחנות חשמל מוכרת מצלמה,בהגיעי לביתי הופתעתי לגלות כי המצלמה פגומה ותמונות שצילמתי היו באיכות ירודה מאד.
יום למחרת התקשרתי לחנות ושם הפנו אותי למחלקת התמיכה לא היה מענה וכל זאת כשאני זמן קצר לפני טיסה. צלצלתי שוב לחנות והם ביקשו שאגיע שיימצא פתרון.לא הייתי מעוניינת בדגמים אחרים שעליהם הייתי צריכה להוסיף כסף ולכן בשל האכזבה מהרכישה החלטתי על ביטול עסקה בידיעה על 5% קנס על ביטול. ברגע שהחלטתי נאמרה אחראי החנות החל מתלהם באומרו שאין החזר כספי והסיר מעליו כל אחריות. חזרתי לביתי בוכה, פגועה ומאוכזבת מהיחס המזלזל והבלתי מקצועי אך גם מהעובדה שלא תהיה בידי מצלמה לטיול, הסיבה לרכישתה של המצלמה מלכתחילה.
שבתי לארץ לטפל בעניין, במענה הטלפוני הועלה גם העובד מהחנות,ונאמר לי שהסרת הניילון מסירה את האחריות דבר שלא כתוב ולא נאמר לי מעולם בנוסף זה אבסורד לקנות מצלמה מבלי לבדוק את טיבה.לפתע הנציגה שינתה את גרסתה ואמרה שהצדק עימי אך עברו 14 יום לביטול עסקה כל זאת כשבאתי יום אחד לאחר הרכישה בכדי לבטל את העסקה כפי שמגיע לי על פי החוזה.אינני חפצה במצלמה כל שכן להיטרטר באוטובוס כשעה וחצי לחנות היצרן לתיקון.
מה דעתכם?מה ניתן לעשות מבחינה משפטית או לחילופין פתרון אחר בכדי לא להשאיר את המצב הקיים זמן רב מדיי.
אשמח לתשובה בהזדמנות הקרובה :) תודה רבה.
|