| שלום!
לפני כשנה, קנינו תנור אפייה (בעלות 1,400 ש"ח).
3 ימים לאחר קבלתו ולאחר שימוש מועט ביותר, נתגלו סימני שריפה באיזורים שונים בתנור. יצרנו קשר עם נותני השירות ונשלח אלינו טכנאי אשר לאחר בדיקתו את התנור, הביע פליאה מהמקרה וטען כי מעולם לא נתקבל בבעיה כזו.
הטכנאי לא הצליח לפתור את הבעיה וקבע מועד לטיפול נוסף. לאחר מכן הגיעו טכנאים נוספים בזמנים שונים, אך לא עלה בידם לתקן את התנור. לאחר לחץ נוסף מצידנו, מח' השירות שלחה טכנאי נוסף שהגיע והחליף חלקים בתנור, אם כי כעבור ימים ספורים התנור נשרף שוב. לאחר שיחות נוספות עם מח' השירות נשלח אלינו טכנאי נוסף שקבע שהתנור אינו בר תיקון ולאחר שיחה שניהלנו עם מנהל השירות הוחלט להחליף לנו את התנור בחדש. לאחר מכן הוסבר לנו כי אין יותר לחברה תנור כזה במלאי וכי נידרש להוסיף כסף עבור תנור אחר. יצויין כי רק התנור הספציפי הזה תואם למידות המטבח ולכן התעקשנו לקבל תנור כזה. לבסוף נאמר לנו על ידי מנהל השירות שבשבוע הבא יגיע משלוח חדש עם תנורים מהסוג הספציפי הזה והובטח לנו שיישלח לנו אחד. מאז ועד היום עברו כששה חודשים בקירוב ודבר לא נעשה. מח' השירות לא עושה מאומה על מנת לזרז את העניין ודרישותינו הנשנות לדבר עם מנהל השירות העלו חרס, על אף שהובטח לנו כי הוא יחזור אלינו.
שאלתי היא מהי ההגנה שקיימת לנו ע"פ חוק הגנת הצרכן? האם יש טעם לתבוע בתביעות קטנות? ואם כן, האם זה יכול להכנס להגדרה של "פיצויים לדוגמה"?
תודה מראש!
|