| שלום רב,
לפני כשבועיים רכשתי משקפי שמש מארוקה במחיר 1100 שקל. משקפי השמש נמכרו לי מתצוגה. כשרציתי להגיע לחנות על מנת לקבל זיכוי על משקפי השמש כי התחרטתי על רכישתם המוכרת רצתה להחזיר אך אמרה שצריך חשבונית. לאחר מספר ימים הגעתי לחנות במטרה להחזיר את המשקפיים עם החשבונית אך מנהל הסניף טען שיש שריטה על המשף ועלות התיקון היא 330 ש"ח. הסברתי למנהל הסניף כי המשקף נמכר לי מתצוגה, שהשריטה נעלמה מעיני המוכרת הראשונה שרציתי להחזיר לה את המשקף כך שבוודאי היא יכולה להעלם גם מעיניי בעת רכישת המשקף, שמצב של משקף שרוט בעת הרכישה יכול להווצר, קל וחומר כשהוא נקנה מתצוגה. מנהל הסניף טען שאני צודק אבל שהוא לא יפעל מחמת הספק, זה לא מדיניות הרשת. הסברתי לו שעברו סך הכל שבועיים מקניית המשקף ושהם לא הורכבו בכלל- שהשריטה המזערית יכלה בקלות להעלם מכל עין בעת הרכישה. הוא טען שזה לא מעניין אותו.
האם אני יכול לתבוע? תודה
|