| שלום רב,
לפני מספר חודשים רכשתי זוג מגפיים בחנות יוקרתית.לאחר כחודש וחצי הם נקרעו. מסרתי אותן לחנות ונאמר לי שבתוך עשרה ימים הם יתוקנו ויצרו עימי קשר. לאחר כשבועיים,אף אחד לא יצר עימי קשר ובכל פעם שהתקשרתי, נאמר לי שעדיין אין תשובה ושהם כעת עסוקים עם לקוחות בחנות ולא יכולים לדבר ולברר.השגתי את הטלפון של בעל החנות והוא הבטיח לטפל בנושא. ביצעתי אין ספור טלפונים לחנות ולבעל החנות ולבסוף לאחר חמישה שבועות, נמסר לי כי המגפיים תוקנו. כאשר באתי לקבלם, מיד ראיתי שה"תיקון" שנעשה, הרס לגמרי את העיצוב המיוחד שלהם והינו לא מקצעי לחלוטין. פשוט כאילו תפרו את הקרע בחוט ומחט רגילים. כמובן שסירבתי לקחת אותם. טילפנתי לבעל החנות מספר פעמים לפעמים לא נעניתי ולפעמים פשוט ניתקו את השיחה.
הזלזול הזה בלקוחות המשלמים ממיטב כספם ולא מקבלים תמורה הולמת, מאוד מקומם.בארץ אין תודעת שרות גבוהה ובעלי העסקים מרשים לעצמם להתנהג בצורה מופקרת ולפגוע בלקוחות.
אודה לעצתך.
|