| תתפלאי, אבל אין התיחסות מפורשת של המחוקק לנושא החזרת מוצר פגום אשר אינו מכשיר חשמלי, ובמובן מסוים הנושא פרוץ.
ע"פ הוראות החוק ביחס למוצר חשמלי פגום, יש לאפשר למוכר לתקן המוצר, ובמידה ואינו יכול, עליו לבחור האם לתת לקונה מוצר חלופי זהה או להשיב לו את כספו.
לא בטוח שהכלל הנ"ל מתאים למוצרי ביגוד והנעלה, אשר בד"כ התיקון אינו רלוונטי לגביהם.
בנוסף, קיים הסדר בחוק המאפשר החזרת מוצר ללא פגם לחנות תוך שבעה ימים, וזאת במידה ואין שלט בחנות המתייחס לנושא החזרת מוצרים.
נראה לי, שאם מוצר שאין בו פגם ניתן להחזיר כאשר אין שלט בחנות, הרי שמקל וחומר יש לאפשר החזרת מוצר והשבת כסף ללקוח כאשר המוצר פגום, ובלבד כי הדבר נעשה תוך פרק זמן סביר.
|