אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מסך פגום

  • מוצר פגום
    יצחק | 19/04/2009 13:23

    שלום רב, לפני כחודש קניתי טלוויזה lcd . קיבלתי אותו ב2/4 כלומר לפני 17 יום . כאשר הפעלתי את הטלוויזה לפני כשבוע, במהלך חול המועד, התגלה פגם במסך - במרכז המסך מופיע נקודה אדומה, ועל פי האבחמנה זה "פיקסל שרוף". הבוקר פניתי לחנות בו קניתי את הטלוויזה והסברתי להם שיש פגם המכשיר. הם אמרו לי כך : א. עברו 14 ימים מיום האספקה לכן לא ניתן להחליף ב. כיוון שזה רק "פיקסל" אחד אז הם לא מתקנים ולא עושים דבר - במילים אחרות אני משלם עבור מוצר פגום ומבחינתם אין מה לעשות !! שאלתי - האם זה אכן כך - אין מה לעשות. נוסף לזה העניין של "14 יום תמוהה בעיניי...מיום שלקחתי את המוצר עברו 17 ימים הכוללים חגים כאשר אדם קונה משהו סופרים למועד האספקה רק ימי עבודה לכן אני מניח שדבר זה צריך להיות רלוונטי גם לגבי החזרת מוצר ? אבקש את עזרתכם - תודה מראש - יצחק

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מסך פגום
      ד.קובי | 19/04/2009 14:42

      שלום יצחק, נכון מה שציינת, הימים נספרים על פי ימי עבודה, הפעולה שצריך לעשות: העלה בכתב את הפגישה שלך עם בעל החנות בציון אותו תאריך שהופעת אצלו, דרוש במכתב את החלפת המכשיר, במידה ולא יענה הגש תביעה לתביעות קטנות. תודה.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תודה על תשובתך המהירה !!!  לת 
        יצחק | 19/04/2009 21:13

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק