| שלום
השבת התארחנו(לצערנו) בבית הארחה בקיבוץ רמות מנשה.
בחדר לא היו מים חים להתקלח, מספר פעמים הפסקות חשמל, כמו כן אלמנטים סטנדרטים לחדר אירוח כמו שקע חשמל במקלחת, מראה בחדר עצמו.
האמת, אני לא רוצה להישמע נודניק, אבל זה היה זוועה. אנחנו משפחה עם ילדים קטנים ולהיות בלי מים חמים זה או לסירוגין תוך כדי מקלחת מים קרים וחמים זה לא מה שציפינו!
ניסיתי לחפש באינטרנט את נושא תקינת חדרי אירוח , האם מישהו מכיר? האם יש דבר כזה בכלל ? והאמת שאם אין זה נושא דחוף שצריך לטפל בו.
לעניין, אנחנו מאוד נפגענו וברור שפינינו למנהל האירוח שאחרי בדיקות אמרו שפשוט יש עומס בחדרי האירוח וכלן אין מים חמים (חבל שלא אמרו קודם)
אגב, אנחנו עוד שילמנו 720 ש"ח עבור היממה הזאת שהתארחנו שם.
אני חוזר על שאלתי, האם יש מקום לתביעות קטנות?
מה עלי לעשות בצורה נכונה?
האם יש תקן או סטנדרט לחדרי אירוח ?
תודה
יניב
|