אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

תיקון לקוי

  • שירות תיקונים גרוע של קריסטל.
    ניקול דניאל | 24/02/2009 12:43

    הכל התחיל 25/1/09 שטכנאי הגיע בפעם הראשונה לביתי לתקן את המייבש כביסה בן 4-5 שנים (כבר לא באחריות - בתשלום) של קריסטל. בעיה הייתה ברורה לי -מייבש עובד בחצי כוח - כוונה לוקח לו זמן כפול לייבש מכונה אחת. טכנאי החליף מיידית גוף חימום וטרמוסטט - סה"כ 640 ש"ח שילמתי במזומן. אחרי שהוא הלך -מייבש הפסיק לעבוד בכלל. 3 פעמים נוספים היה טכנאי בשביל לתקן את המייבש המסכן - ובסוף "תיקן"- הביא אותו למצב שהוא מייבש באותו זמן שהיה מייבש לפני התחלת תיקון (זאת אומרת זמן כפול מהרגיל). אחרי חודש ביקורים וויכוחים קיבלתי שיחה ממנהלת שהסבירה שלדעתה מייבש תקין. ברצוני לציין שאני עובדת , ו4 חצי ימי חופש + 640 ש"ח יכולתי לקנות מייבש חדש. ללכת לתבוע את החברה או לתת להם מתנה ולשכוח?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • תיקון לקוי
      עו"ד יקי רנד | 25/02/2009 15:05

      אל תוותרי על כספים אשר הוצאת לחינם. במידה ותיקון המייבש לא הועיל כלל ( ואף הזיק בשלב מסוים), ניתן ורצוי להגיש תביעה כנגד הגורם המתקן, קרי, הטכנאי ו/או מעבידו. במסגרת התביעה, תתבעי, מלבד עלות התיקון, נזקים נוספים כגון עוגמת נפש וימי עבודה.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק