אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מדיניות החזרת מוצרים....

  • ביטול עסקת סלולר
    מירי | 21/08/2009 12:16

    שדרגתי מכשיר חדש של פלאפון. ולאחר יומיים בקשתי לבטל את העסקה. פלאפון אומרים כי לא ניתן לבטל עסקת סלולר עפ"י חוק. לא בוצע גילוי נאות בזמן העסקה אך היה שם שלט בצד האומר זאת. כיצד אוכל לבטל בכל זאת? אני לא רוצה את המחוייבות ל 36 חודש.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מדיניות החזרת מוצרים....
      עו"ד אבי פייס | 21/08/2009 17:35

      ע"פ חוק הגנת הצרכן ס' 4(ג), מחויבת החברה "..להציג במקום עסקה, במקום הנראה לעין ובאותיות ברורות וקריאות, מודעה המפרטת את מדיניותו לגבי החזרת טובין שלא עקב פגם, במידה ולא עשתה כן, חל עליה ס' 4(ג)(ב) שאומר: "..ביקש הצרכן להחזיר לעוסק טובין שלא עקב פגם, בהתאם למדיניות החזרת טובין המפורטת במודעה, והעוסק לא פעל בהתאם לאותה מדיניות, רשאי הצרכן להחזירם לעוסק בתוך שבעה ימים מיום שסורב, והעוסק יהיה חייב להשיב לו את מלוא התמורה שקיבל באופן שבו שילם הצרכן..." בברכה, עו"ד פייס אבי

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

    • ביטול עסקת סלולר
      עו"ד אפי אהרונוב | 23/08/2009 09:36

      בוקר טוב מירי, כיון שלדבריך מדיניות ביטול העסקה הוצגה בחנות הרי שביטול עסקה יכול שיעשה רק בהתאם לאותה מדיניות (אא"כ ביכלתך לבסס עילת ביטול כלשהי כמו הטעיה למשל). בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום חוזים

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • מלה כנגד מלה
        מירי | 23/08/2009 19:30

        איך אוכל להוכיח שנציג אחד אמר לי א' ונציג שני ב'? הרי לא הקלטתי אותם וזו מילה שלי כנגד שלהם.... איך אוכל כנגד חברה כה גדולה?

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • מדיניות ביטול עסקה
          עו"ד אפי אהרונוב | 23/08/2009 20:49

          ערב טוב מירי, הזכות לבטל עסקה לאחר שכבר התחייבת אינה זכות מוחלטת והיא ניתנת רק במקרים מסוימים. במקרה זה, כיון שלדבריך הוצגה במקום מדיניות ביטול הרי שהיא המחייבת. אם יש לך טענה על הטעיה כנגד החברה את יכולה לנסות ולתבוע אותה אך כאמור במצב של גרסה מול גרסה ובהיעדר ראיות אחרות אין כל ביטחון שתזכי בתביעה ובאם לא תזכי בה תצמחנה עלויות נוספות. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום חוזים

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני תעבורה 10/05/2024 | 07:04 שיטת הניקוד שלום רועי,לפי מה שמסרת לחובתך כעת 6 נקודות תקפות ואינך מחוייב באמצעי תיקון.כדי לאמת זאת אתה יכול ...
  • פורום בתי משפט 10/05/2024 | 01:00 הבהרה תודה לך נראה כי היתה אי הבנה   אבהיר: השאלה היא במירה ובית משפט המחוזי יחליט לדחות את ה...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 09/05/2024 | 23:15 חוק הניוד יש לי מספר טלפון בעסק מחברת תקשורת פרטית ואני רוצה לעבור לבזק ולנייד את המספר לבזק (כיוון שכל הלק...
  • פורום עורכי דין 09/05/2024 | 22:21 ירושה שלוםאני בחדלות פירעון, משלם כל חודש 1000 שח.-לטובת הנושיםבית המשפט קבע שאחר שאימי תלך לעולמה ...
  • פורום דיני חברות 09/05/2024 | 22:04 סגירת חברה בעמ וחבות כלפי לקוחות קי... בבעלותי חברה בעמ.הבחרה בקשיים כלכליים ואני מעוניין לסגור אותה.שתי שאלות:1. יש לי לקוחות ששילמו בג...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק