אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

רכישת מוצר פגום

  • נעל פגומה
    הילית | 16/01/2009 19:21

    שלום, לפני 9 ימים קניתי נעלים ברשת נעלים לא מוכרת(200ש"ח) ,ראוי לציין כי נעלתי אותן פעמיים בלבד, הבוקר שבאתי לנעול אותן ראיתי כי החלו להתקלף לי. ניגשתי לחנות ואמרתי למוכר כי הנעל מתקלפת, אמר לי אין אחריות , אמרתי לו שעברו רק 9 ימים ,זה לא הגיוני או שתמצא לי חלופה או שתתן לי זיכוי ..אמר לא, אני מוכן לצבוע אותן..לא ניתן לצבוע וגם אם כן זה מאד בולט...לא הסכים ואמר לי זו בעיה שלך כבר..מה ניתן לעשות במצב כזה? האם אני רשאית לבטל את החיוב בכרטיס האשראי , אין להם הנהלה שניתן לפנות אליה אשמח לייעוץ

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • רכישת מוצר פגום
      עו"ד יפת תומר | 20/01/2009 23:13

      על פניו נראה כי רכשת מוצר פגום. יש מקום לטענה כי ההסכם לפיו את רוכשת נעל תקינה לא קויים על ידי המוכר ומשום כך, הופר ההסכם ביניכם באופן יסודי. השאלה היא מבחינת שיקולי עלות מול תועלת, האם כדאי לך להגיש תביעה על נשוא כגון זה. ככל שהתשובה מבחינתך היא חיובית ניתן להגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק