| שלום רב,
להלן שאלתי:
אני חתמתי על חוזה אחיד עם חב' שמספקת את שירותי הטלוויזיה, לפני כ-3 שנים. כל שנה הייתי מאריך את את התקופה ע"י פניות טלפוניות אל החב'. במהלך 3 שנים עד כה לא נשלחו לי חשבוניות חודשיות, ולא הובע הסכתי לכך, או לכל דרך אחרת שתשלחנה (התרשלותי).
כמו כן גם נספח החוזה האחרון לא הגיעה לידי.
כעת חלק מהציוד שהם נתנו לי זה השלט, ומוצהר עליו כי הינו חלק מרכוש החב', וכמובן מעליו שאני משלם עליו דמי שכירות.
השלט התקלקל- החב' דורשת דמי תיקון, ובזאת טענתה, כי אפילו שהשימוש שנעשה בשלט הינו תקין, ולא נבע לו כל פגם על הלקוח לשלם על תיקונו. אך בנספח החוזה החדש לטענתם ישנו סעיף שמצהיר על כך!
יש לציין כי עסקה שנעשה היא עסקת "מכר מרחוק" כהגדרתה. לא הוסבר לי טלפונית על כל הסעיפים למינהם ואין בידי נוסחו.
האם תמליץ להגיש נגדם ייצוגית , לכאורה ישנה עילה, הציבור משלם גם דמי שכירות וגם דמי תיקון!?
מבחינת ניסיונך מה תמליץ? הרי הדבר הוא מקומם!?
|