אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

חוזה תיקונים

  • עילת תביעה נגד חב' סלולרית
    ניר | 08/08/2008 01:26

    שלום, מקווה שזה מתאים לפורום הזה, אציג את הסוגיה: ברצוני לדעת האם יש לי עילת תביעה נגד חברה סלולרית, אשר מסרתי את המכשיר שלי לתיקון אצלה ובעת מעמד המסירה, ביקשתי במפורש שלא יצרבו/ ימחקו לי את הזכרונות/ הודעות וכו'... בקשה זו אף צויינה בטופס אשר נמסר לטכנאי (ואשר יש אותו ברשותי). יומיים לאחר מכן ובעת קבלת המכשיר, הסתבר כי "כמובן" כל מה שדרשתי וביקשתי- לא התבצע- ומחקו לי הכל!!! שאלתי- האם יש לי כאן עילת תביעה ואם כן מהי? מה ניתן לטעון נגדם?! תודה לכל העוזרים. ניר.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • חוזה תיקונים
      עו"ד דוד צורי | 08/08/2008 15:00

      בשתי חברות סלולריות אצלן אני מנוי יש בנקודות השירות שלטים גדולים וברורים המזהירים מפני מקרים כאלו ומציינים במפורש שעל הלקוח לגבות את כל האינפורמציה לפני מסירת המכשיר לתיקון. היות ובעברי הרחוק הייתי גם אני טכנאי אלקטרוניקה ועסקתי בתיקון מכשירים, אציין שלא תמיד את מקבלת חזרה את המכשיר שלך, ז"א לפאמים לא מצליחים לתקן את המכשיר ופשוט מחליפים אותו (את הבפנים שלו) כולו או חלקו, במקרה כזה לא מחקו לך את הזכרון הוא פשוט נשאר במכשיר הישן. היות והמכשירים ה"ישנים" האלה נזרקים לתוך כלי המכיל עוד הרבה מכשירים כאלה הסיכוי שיוחלו למצוא את שלך הוא נמוך. אין לי ספק שמגיע לך פיצוי על עוגמת הנפש ואי הנוחות שנגרמו לך ואת יכולה לתבוע זאת בתביעות קטנות.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תגובה-- לעו"ד דוד צורי....
        ניר | 10/08/2008 23:28

        עו"ד דוד צורי, תודה על תשובתך.... אדגשי שוב, שעל אף ואולי יש תשלטים הללו שאתה מדבר אליהם (שלטים שכלל לא ניתקלתי בהם), כשהייתי בתחנת שירות ומסרתי את המכשיר שלי לתיקון (באורנג') ביקשתי במפורש שלא ימחקו לי ולא יגעו לי בשום דבר מהזכרונות/ הודעות וכו'.. זה אף צויין במסמך תקלות שצורף למכשיר (לא לצרוב/ לגבות) וכאמור שום דבר מכך לא נעשה... שאלתי- באיזו עילה אני יכול לתבוע אותם- רשלנות? אגב, הצעתי להם שכפיצוי לכך, ישדרגו לי תמכשיר ובתמורה לכך לא אתבע אותם... הם עדיין צריכים להחזיר לי תשובה (אמרו לי שזה מתברר אצלם במחלקה המשפטית).... תודה על תשובתך!

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • יש עילת תביעה גם לפי חוזה וגם ברשלנות
          עו"ד דוד צורי | 11/08/2008 08:56

          השאלה הקשה היא מהו הפיצוי המתאים. איך תוכיח לשופט שהוא צריך לפסוק פיצוי כזה ולא פיצוי אחר ? כבר נתקלתי לא פעם בשופטים (בדיני עבודה במקרה) שאמרו "טוב השתכנעתי שהוא עשה שעות נוספות, אבל היות והוא לא יכול להוכיח כמה, אני לא יכול לפסוק לו תשלום." אז חשוב לזכור שגם אם השופט ישתכנע שהחוזה לתיקון המכשיר הופר או שהחברה נהגה ברשלנות, נותר עדיין להוכיח את מידת הנזק (בכסף), אחרת כל שיפסק הוא פיצוי על עגמת נפש לפי שיקול דעתו של השופט (זה בד"כ לא הרבה).

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק