אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ניתוק כבלים ללקוח משלם

  • HOT לדעתי מפרה חוזה איתי
    יורי | 20/06/2008 22:50

    יש לי חוזה עם חברה HOT לגבי מסלול טיליווזיה לשנה ..ולאחרונה החלו כמה תקריות סדריתיות :היה שבא טכנאי עם הוראה לשים איזה מפסק בכבלים ולנתק לי את הצפייה ,אני התקשרתי אליהם ואחרי המתנה בלתי ניסבלת של יומיים (פיספסתי תיורו חח) ..בא טכנאי והוריד תמפסק או מה שזה לא יהיה ..אחרי שבוע ..שוב אותו מקרה !בא טכנאי ומתנק לי עוד הפעם ..הפעם אני תפסתי אותו והוא אומר שהוא קיבל הוראה לנתק מכיוון שהם חושבים שיש לי איזה חיבור פראטי או משהו ..ועכשיו אני שוב מחכה איזה 4 יימים עד שיבוא טכנאי לחבר לי בחזרה ?ועכשיו אם זה ימשך ככה ! מה אני יכול לעשות ? אני משלם להם כסף על זה והם פשוט מנתקים לי כל הזמן !יש אפשרות לתביעה לפיצוי או משהו ?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ניתוק כבלים ללקוח משלם
      עו"ד דוד צורי | 22/06/2008 13:38

      ככל שהניתוקים נעשו ללא הצדקה, יש באפשרותך לתבוע פיצוי, לכל הפחות על הימים בהם היית מנותק ואף על עוגמת הנפש.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק