| לפני שבוע שדרגנו 3 מכשירים בחברת אוראנג' למכשירי דור 3.
התברר שאין לנו קליטה בבית וכל הזמן יש ניתוקים ושיחות לא נכנסות ואין אפשרות להוציא שיחות.
לאחר פניות רבות לחברה הם אומרים שהם יודעים שיש בעיה כרגע באזור ולא יודעים מתי היא תפתר.
בנוסף, אחד הבונוסים שקיבלנו היה יעד חינם (בכל חברה) למשך שנה, אולם בגלל בעית הקליטה לא ניתן להתקשר ליעד זה, ואנו מתקשרים מהבית, מבזק וזה עולה הרבה כסף.
האם לאור עובדות אלו, ובעיקר לאור העובדה שכאשר הקליטה חלשה - כמות הקרינה מוגברת - האם אנו יכולים לבטל את העסקה? כיצד ניתן לעשות זאת ללא לשלם קנס?
בחברה טוענים שאי אפשר לבטל את העסקה.
לעצתם המהירה אודה
|