| שלום,
למפני מס חודשים, רכשתי מוצר מארה"ב וייבאתי אותו לארץ ושילמתי עבור המוצר הנ"ל הוצאות של מסים ומע"מ עם קבלו בארץ. כעבור מס חודשים המוצר התקלקל, שלחתי אותו לארה"ב , תקנו את המוצר והשיבו בחזרה לארץ על חשבון השולח, קרי: חהברה האמריקית. כשהמוצר התקבל בארץ, העמיל מכס טען כי עלי לשלם מסים וזאת חרף העובדה כי כבר שילמתי מסים וכי המוצר חזר מתיקון. התווכחתי עמו ומסרתי לו כי בכוונתי לפנות לעו"ד, ופתאום העמיל מכס מסר לי כי אם אני אמסור תצהיר כי המוצר חזר מתיקון אז אני לא אשלם וכמובן שעשיתי כן. כעבור מס ימים אני מקבלת שוב שיחה טלפונית ומוסרים לי כי אני צריכה לשלם 240 ש"ח בגין עמלת טיפול, וזאת חרף העובדה כי השולח שילם עמלת טיפול בסך של 960 ש"ח. שוב התרעמתי ואז הוא אמר כי הוא מוכן לשעות הנחה ושאני אשלם רק 145 ש"ח. אני מרגישה שמנסים לקחת כספים שלא כדין, האם החברה יכולה לגבות ממני דמי טיפול וזאת חרף העובדה כי הם גבו 960 ש"ח מהשולח? אודה לקבלת תשובתכם.
|