| שלום רב, אנחנו עסק קטן לתיקון מחשבים. רק התחלנו. רשומים כשתופות במע"מ. כל אחד מאיתנו עובד מביתו. יש לנו הוצאות משותפות למשל מלאי. אבל הרוב הוצאות אישיות כמו כלי עבודה, הוצאות משרדיות קטנות, חשמל, ארנונה וכו. האם אני מחשבת את ההוצאות האלה בנפרד לכל אחד מאיתנו לדוח השנתי? למרות שאנחנו שותפות, ההוצאות שלנו לא כולן משותפות ואם אני הייתי צריכה סט מברגים חדש ולשותפי יש כבר, אז ההוצאה הזו היא רק שלי. אשמח אם תוכלו לעזור לי בעניין זה. תודה רבה.
|