| לפני כ5 חודשים קניתי סלון חדש עם שידת טלויזיה ושולחן, אחרי 3 חודשים גיליתי שהשולחן והשידה לא נצבעו כהלכה ונשארו עליהם כתמים וגם הבד בספות החל להיקרע.כל זה אחרי 3 חודשים!
התקשרתי לבעלי החנות ודיווחתי על העיניין, הוא שלח נציג מטעמו שבדק את הנושא, ושניהם הסכימו כי יש להחליף את הפגום. עכשיו הבעיה היא שעברו חודשיים והוא לא מבצע את מה שסוכם. אני מתקשרת כל יום, וכל יום זה נדחה ביומיים. אני כבר ממש מרגישה ש"מורחים" אותי. האם אני יכולה לפעול בדרכים משפטיות בכדי להכריח אותו להחליף את הפגום?
חשוב לציין שיש לי קבלה על הקניה, אך אין לי מסמך אחריות ייצרן.
|