| שלום רב, לפני כחצי שנה ביצעתי עיסקת בנדל עם חב' נטוויז'ן ובזק כאשר המחיר בזמנו למבצע היה 140 ש"ח ל-4 מגה. בימים אלו נטוויזי'ן ובזק יוצאים במבצע שבו הם מציעים ללקוחות חדשים או משדרגים מ-2 מגה ל-4 בנדל במחיר של 100 ש"ח. כאשר פניתי לנטוויז'ן ובזק ושאלתי מדוע הם אינם מורידים את המחיר גם למי שנמצא כבר בבנדל של 4 מגה (כאמור אותה חבילה שהם מציעים היום). נאמר לי שאין אפשרות לשנות את תנאי המבצע. ולדעתי, הריי אני לא רוצה לעזוב את החברה ולעבור לחברה אחרת, עצם זה שהם הציעו 100 ש"ח עבור אותה חבילה שאני משלמת עליה כיום 140 =זה אומר שזה מחיר החבילה ולא 140 ש"ח. כלומר סכום נוסף ממני ובטח מעוד לקוחות. מתעשרים על חשבוני ועוד רבים , ובטח שלא בצדק. וזה לא כמו לקנות חולצה במבצע ולאחר חצי שנה אותה חולצה בחצי מחיר. כי אז אקנה את אותה חולצה בחצי המחיר. כאן בכל חודש אנחנו קונים את אותה חבילה. אז מדוע שגם הלקוחות הקיימים לא יהנו מהמבצע של 100 ש"ח במקום 140 ש"ח. האם החברות יכולות לטעון שאינם יכולות לשנות את החבילה גם אם אני נשארת עימם, שהריי התחייבתי להיות איתם שנה. . אבל כאשר יש מבצע מדוע לא ללקוחות קיימים. אשמח לדעתך. תודה.
|