שלום רב, אני עובד מינהל בתפקיד אחראי מחשוב בבית ספר כבר שנתיים, אנחנו ביישוב שלומי שכרגע פוזרנו לכרמיאל ולחיפה בגלל המלחמה, אני עובד מהבית רוב הזמן. כחלק מהתפקיד אני אמור להיות בקשר עם המנהלת האדמיניסטרטיבית שלי בכל הנוגע למחשוב, לאחרונה ביקשתי ממנה למוסר מידע לאב הבית שהוא מורשה להיכנס ליישוב שלומי להביא ציוד מסוים למורים וגם ציינתי מספרים מדויקים לציוד הזה שזה חשוב מאוד המספרים האלה. היא מסרה אליו רק להביא את הציוד אבל לא מסרה את המספרים שזה חשוב מאוד בעניין הציוד הזה, אז אמרתי לה תגידי את בסדר מסרתי לך מידע מדויק עם מספרים, במקום שתגיד טעיתי אמרה לי בצורה בוטה "אני לא המזכירה שלך". אמרתי לה את לא המזכירה שלי אבל את המנהלת שלי את רוצה לדעת על כל דבר. חשוב לומר שאני עשיתי כל זה אך ורק בשביל הצוות החינוכי שיקבל את הצרכים שלו ועדיין להגיד משפט כזה שלא לעניין לא מקצועי ולא מתאים לסיטואציה ובוודאי לא מתאים למנהלת. האם מדובר בהתבטאות לא לגיטימית במקום עבודה כלפי עובד ? אם כן אפשר לפנות למשאבי אנוש בעניין ? תודה.
|