שלום, בחודש ספטמבר 2021 הצטרפתי לשירות אונליין בחברת קארד-קום עבור שני שירותים: 1. הוצאת חשבונית דיגיטאלית 2. דפי נחיתה לגבי שירות דפי הנחיתה: מלבד פעם אחת בספטמבר 2021 שעשיתי שימוש בודד.. במהלך הבנים 2022 ו- 2023 לעולם לא השתמשתי בשירות הנ"ל. חברת קארד-קום המשיכה לגבות ממני תשלום של 100 ש"ח כל חודש במשך השנתיים שלא עשיתי שימוש בשירות כלל. ביקשתי מהחברה החזר עבור השנתיים שלא השתמשתי בשירות והורידו לי תשלום .. החברה מסרבת בטענה שהיה עלי לבטל את השירות... האם יש דרך או סעיף חוקי שאוכל בעזרתו לטעון להחזר התשלום ? חשוב לי להדגיש מספר פרטים: 1. הצעתי לחזרה שאשה חלקית באחריות ואני מוכנה שיזכו אותי לפעות על שנה מבין השנתיים שהורידו לי תשלום. 2. הסברתי לחברה שאני אם יחידנית לפעות בעל 100% נכות וללא עבודה ואני במצוקה כספית ומבקשת את התחשבותם. החברה טוענת שחתמתי בעת ההצטרפות לשירות על מסמך ובגלל שלא ביקשתי לבטל את השירות אין להם סיבה לזכות אותי. לעזרתכם אודה
|