| יש לי עסק דרופשיפינג - אנשים קונים אצלי באתר ואני מזמין עבורם מחו"ל, המוצר מגיע ישירות אליהם בלי פיזית לעבור דרכי כלל. יש לי שאלה בנוגע לאחריות - לדוגמה, מכרתי ללקוח סכין חשמלית לבשר, הוא השתמש בה כמה פעמים ופתאום הפסיקה לעבוד לו. עברו סך הכל כמה חודשים מאז שקיבל אותה. הוא טוען שלפי חוק הגנת הצרכן חובה לספק אחריות לכל מוצר חשמלי שעלה יותר מ-150 ש"ח, האם זה נכון? האם גם בעסק דרופשיפינג אני מחויב לספק אחריות? ואם כן, אני סוגר את העסק בסוף החודש, האם גם אחרי הסגירה יש לי מחויבות לגבי הלקוחות?
|