שלום, לקוחה סגרה הזמנה ב25.6 עבור הגעה ל2 לילות 20-22.7. ההזמנה ל-2 משפחות. על סך 3200 ₪. היא נתנה לי פרטי אשראי לביטחון. ושלחתי לה אישור ופרטי הזמנה ובה מצויין מדיניות הביטול. עד 14 יום לפני הגעה ביטול חינם. 14 יום שלפני תאריך ההגעה דמי ביטול מלאים. היום שלחתי הודעה לדעת מתי יגיעו היום, והיא כתבה שהיא כבר מאושפזת שבוע בשמירת הריון וכנראה שבעלה שכח להודיע לה. כתבתי לה (כי אינה עונה לי לטלפון), שאני אאלץ לחייב דמי ביטול מלאים . או שתגיעה המשפחה הנוספת , והם ישלמו חצי מדמי הביטול. אפילו הצעתי שכדי לנסות לעזור שישלמו את התשלום כעת ונקבע תאריך חדש קדימה. היא מתעלמת מכל ההודעות והשיחות. ניסיתי לחייב את האשראי אך הוא לא עובר. כתבתי לה שאינו תקין (או שביטלה אותו או שנתנה אשראי לא תקין). ולכל ביקשתי שיעבירו לי בביט או פייבוקס. אך אני מאמינה שלא יעבירו כלום כי פשוט מתעלמים. מה כעת אני יכולה לעשות? האם טיפול בעניין כזה הוא בעצם בתביעות קטנות? תודה רבה
|