שלום רב, רכשנו חדר שינה ההובלה היתה על חשבון חנות הרהיטים אך ההתקנה לא הסתיימה מכיוון שלא סיימנו לצבוע את החדרים, לכן סוכם ליצור איתם מועד נוסף בתשלום 700 ש״ח. לאחר כחודש נקבע תאריך חדש בין השעות 10:00-13:00 בשעה 12:00 מתקשר האיש שירות ומסביר שלא עדכנו אותו שצריך להרכיב את החדרים אלא שצריך רק להחליף את הרגלים של המיטה הקיימת, ומכיוון שיש לו סידור והרכב מלא ברהיטים יוכל להגיע רק בעד כ5 ימים. במקרה זה אני זכאי לדרוש פיצוי?
|