הי, רכשתי מכנס במחיר של 289 ש"ח במייה אניספריישיין. אחרי התייעצות עם המוכרת שהבד הוא יותר איכותי מהמכנסיים הקודמות שקניתי. לאחר כחודש וחצי הבחנתי שנהיה בין הרגליים כדורים בבד. הייתי עסוקה ופניתי אליהם בכתב לאחר 4 חודשים והבאתי את המכנס לחנות. בחנות המנהלת צילמה למנהלת אזור. ורשמה לה את טענותיי. אך היא לא הסכימה להחליף. פניתי טלפונית, פעם נוספת, לשרות לקוחות שלהם. כי לא ייתכן מכנס במחיר כזה עם בד לא איכותי... ולא יחליפו לי.. משרות לקוחות לא חזרה אלי עם תשובה. היא ביקשה מהמוכרת שתיצור עימי קשר ותאמר לי "את מוזמנת להגיע לקחת את המכנסים מהחנות, אין כוונה לזכות אותך". משרות הלקוחות בכלל לא חזרו אלי.... אחרי השיחה הרגשתי ממש זילזול והשפלה. רכשתי בחנות למעלה מ 3,000 שח במשך שנתיים וזה היחס שלהם.... האם אפשר לתבוע ולדרוש את כספי חזרה? אודה לעזרתכם. תודה
|