שלום רב, קיבלנו משלוח שופרסל אונליין וסופק לנו מוצר אחר במקום המוצר שהזמנו. חשוב לציין שמדובר בדג סלמון קפוא במשקל 4 ק״ג כאשר בהזמנה המקורית היו 4 חתיכות קטנות במשקל כולל של קילוגרם. מכיוון שאין לנו שימוש במוצר וגם אין לנו מקום לשמור את הדגים ביקשנו משירות לקוחות איסוף וזיכוי. בהתכתבות עם נציג שירות לקוחות נקבע שהאיסוף יתבצע ביום למחרת (יום ו׳). השליח לא הגיע ומכיוון ששירות הלקוחות ביום ו׳ עובד רק עד השעה 13:00 נקבע מועד חדש לאיסוף (יום ג׳). כמובן הדגים הפשירו והתקלקלו וכמובן ומיותר לציין איזה ריח מפיץ דג מקולקל. האם אנחנו זכאים לפיצוי לפי חוק הטכנאים מכיוון שהשליח לא הגיע? האם יש עילה לתביעה בגלל האי נוחות שנגרמה לנו בגלל הריח הרע שהפיצו הדגים? תודה
|