שלום, לפני מספר חודשים נגנב מספר הכרטיס אשראי מטעם חברת PayBox ונאלצתי לבטל אותו ולהנפיק חדש. עד כאן הכל בסדר, כרטיס חדש הונפק במקום דרך האפליקציה. מאותה נקודת זמן לא ראיתי את הכרטיס מוצג בכלל באפליקציה, לא קיבלתי שום הטבה שהובטחה לי במסגרת השימוש בו. בנוסף לכל לא קיבלתי העברות כספיות שבוצעו אלי דרך האפליקציה מה שלמעשה ביטל אותן לאחר 72 שעות.
פניתי עשרות פעמים בשבועות האחרונים לנציגי התמיכה הטכנית של החברה והם מצידם טוענים שמדובר בבאג מוכר שמחלקת פיתוח עמלה לפתור בימים אלה. הבעיה שהנזק הכלכלי כבר נעשה- כספים שהועברו לי דרך האפליקציה סורבו באופן אוטומטי ומזה תקופה שאין לי שום אפשרות לצפות בפעולות שנעשות בכרטיס ולקבל את ההטבות המיוחדות שהובטחו לי במסגרת שימושו.
מה ממליצים לעשות? האם יש כאן מקום לתביעה ואם כן כיצד עלי לפעול? חשוב להדגיש שעד לנקודת זמן זו לא נמצא פתרון ל"באג" ואני נמצא באותו הסטטוס.
|