בצעתי קנייה באינטרנט. חלק מהמוצרים קבלתי וחלק הגיעו אך נלקחו ממקום האיסוף ע"י נציגי הרשת בטרם שהספקתי לאסוף אותם ולמרות שהייתי במקום ונסיתי למנוע זאת. פניתי אליהם אך ללא מענה.
השאלה - האם אני יכול טכנית וחוקית לבטל את התשלום דרך חברת האשראי (מדובר על התשלום על כל המוצרים. ואז לומר להם שאני מוכן לשלם על המוצרים שאספתי, או לחלופין שזה הפיצוי על עגמת הנפש ובזבוז הזמן של ללכת לקנות שוב את המוצרים שלא אספתי).
לחלופין אני יכול לתבוע אותם על העניין.
השאלה מה עדיף לי לעשות.
תודה
|