אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

המשך חיוב אחרי ביטול עסקה

  • אי ביטול עסקה מתמשכת
    רן | 25/05/2022 18:25

    שלום רב. 

    ב4 לנובמבר 2021 ביקשתי מחברת תמי 4 לבטל את העסקה המתמשכת עימם מכיוון שלא היה לי צורך עוד במטהר המים ובשירות החלפת הסנן שעליו שילמתי. מאז הבקשה עברו 7 חודשים ולהפתעתי גילית כי שטראוס ממשיכים לחייב את החשבון שלי בכל חודש מאז הבקשה לביטול. כאשר דיברתי עם נציגה משירות הלקוחות שלהם לפני כ- 3 שבועות נאמר לי שאכן הייתה בקשת ביטול בנובמבר 2021 אך בגלל שהייתה טעות\תקלה במחשב הבקשה לא עברה והנציגה אמרה לי שהיא תבדוק את זה ושיחזרו אלי לגבי זיכוי. מאחר שלא קיבלתי משטראוס מענה ואף חויבתי בגין חודש מאי, פניתי למועצה לצרכנות והם שלחו מכתב לשטראוס. נציגה מחברת שטראוס יצרה איתי קשר והציעה לי זיכוי כספי על הסכום שחוייב בעודף במשך 7 החודשים בתוספת קופון רכישה על סך 140 ש״ח.
    שאלתי אליכם היא האם ניתן להגיש נגד חברת שטראוס תביעה על פי חוק הגנת הצרכן ולדרוש פיצוי כספי.
    בתודה מראש רן.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • המשך חיוב אחרי ביטול עסקה
      ליאור חאיק, עו"ד | 29/05/2022 09:40

      היי רן

      חיוב עוסק לקוח בעסקה שהגיע לסיומה, בטח במשך תקופה ממושכת, מניח זכות תביעה טובה  להגיש תביעה לפיצוי ללא הוכחת נזק עד 10 אלף ש"ח לפי חוק הגנת הצרכן

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק