שלום רב,
חמותי נתקשרה בהסכם לקבלת שירותו של יועץ מס. היא ביטלה את ההסכם לפני שחלפו 14 ימים (לפי חוק הגנת הצרכן), ויועץ המס מסרב בתוקף לבטל את ההסכם.
יועץ המס טרם ביצע עבודה והוא לא קיבל שום מסמך המאפשר לו לעשות כן. חמותי גם לא שילמה שום תמורה עד כה ליועץ המס. האם ניתן לתבוע את יועץ המס שמסרב לבטל את ההסכם בגין פיצוי לדוגמה מכוח חוק הגנת הצרכן למרות שלא קיבל תמורה חוץ מבלעדיות (ככל וזו תמורה...)
אשמח לקבל הפניות לפסיקה וחקיקה רלוונטית .... קשה להבין את סעיפי הביטול בחוק הגנת הצרכן
|