| הזמנתי חדר במלון מתנה לקרוב משפחה. זאת היתה חבילת ספא עם חדר משודרג. הוזמן בתוספת כסף חדר גדול יותר, הפונה לים ותוספת גם ל- 2 מסג'ים לכל אחד מהאורחים. ההזמנה היתה ליום שישי. האורחים שנתתי להם את המתנה הגיעו למלון בשעה 14:30. נאמר להם שעדיין מארגנים את החדר ולחזור כעבור חצי שעה בשעה 15. כאשר חזרו והלכו לחדר (המשודרג) התגלתה על ידם תקלה בדלת ולא ניתן לפתוח את החדר (האם אכן החדר הוכן חצי שעה קודם?). רק בשעה 16, לאחר שהאורחים אמרו "עד כאן" ניתן להם חדר, אולם כאן הבעיה... החדר היה בקומה 2 (לעומת זה שהוזמן בשדרוג בקומה 5). פונה לרחוב (ולא כפי ששולם בתוספת כסף, פונה לים). הדבר היחיד האורחים קיבלו בהתאם למתנה שנקנתה על ידי היה הספא. ביום ראשון פנו אלי מהמלון עם הצעה לקבל בחזרה 100 ש"ח (מביש ביותר). לאחר הסבר שזה לא מתקבל, הוצע החזר של 20% מהתשלום (280 ש"ח) מה שגם לא רלוונטי מכון שאני מצפה שהאורחים יקבלי חדר כפי שהוזמן. מנהל המלון כתב לי מכתב בו שוב הוא מציע 20% החזר או 20% הנחה על ביקור חוזר (מי מעוניין...?) ואני תוהה האם לא מגיע לילה במלון בחדר שהוזמן ללא הספא? במיוחד בהתחשב בעובדה שבשעה 14:30 נאמר שמסדרים את החדר... האם בכלל נבדק / סודר בשעה זו? לא רק שלא התקבל החדר המשודרג עליו שילמנו כמתנה, אזי המלון גם הוריד בדרגה את החדר. אודה לשמוע דעתכם. האם יש עילה לתביעה קטנה?
|