רכשתי 4 כרטיסים לגרוזיה דרך חברה מסוימת. באתר שלהם לפני שנה וחצי, ממש לפני הקורונה. תאריך הטיסה נפל על הקורונה ולא רצינו לטוס. הם גם לא טסו בתאריך המיועד.
לאחר דין ודברים במייל בוצע שינוי תאריך ל 2021 לאחר מכן הולחט על ידי החברה על זיכוי מלא כי הבינו שאנחנו לא טסים בגלל הקורונה שהמשיכה להתפשט.
הכסף לא התקבל כבר חודשים מאז המכתב האחרון מהם והם לא חוזרים אלי במייל לפניות חוזרות ונשנות. הנציגות בארץ אומרת שאני יכול לעבוד רק מול האינטרנט ושאין להם נגיעה לזה. עושה רושם שלא יהיה החזר. מה צריך לעשות ?
|