שלום. רכשתי מוצר בחנות ריהוט. שילמתי מחיר מלא באשראי, ברגע ההזמנה אמרתי לנציגה שאני אציין ממתי אני יכולה לקבל את המוצר.
כשפניתי לחנות לתאם הובלה למוצר הנציגה כל הזמן אמרה לי שיתאמו איתי וכזה זה נגרר שבועיים.(שההובלה היית צריכה להיות עד 7 ימי עסקים)
אחרי השבועיים שהתחמקו ממני בתיאם המוכרנית אמרה לי שהמוצר שלי בייצור ושהם התקשרו אליי לתיאם ברגע כזה יהיה מוכןץ
1. אני רכשתי מוצר ושילמתי עליו שאכן היה במלאי והחנות במקום לשמור לי מכרה את זה ללקוח אחר.
2.יצרתי איתם קשר במהלך השבועה וכל פעם נאמר לי שיהיה קו הספקה אז יתאמו איתי.
הם התקשרו היום לתאם מהיום למחר בשעות שאני בעבודה. לטענתה רק היום נודע לי שהשיטת ההובלה שלהם הם מהיום למחר ולא מתואם מול לקוח מראש. למרות שכל פעם שפניתי אלייה הסברתי לה שאני צריכה לדעת איך לתת את המשמרות שלי. בשעות שהם מציאים לי אני אהיה בעבודה, הנציגה טוענת שזה בעיה שלי וצריך לחכות עד שזה יפול על השעות שאני כן בבית כי הם לא פותחים כל יום קו.
השאלה שלי האם זה חוקי למכור מוצר שלי שרכשתי אותו ללקוח אחר בזמן שהוא שמור לי?
האם שיטת ה"בינגו" זו שיטה חוקית להתאמת הספקה לקוח ?
כשביטקשתי שהתקזזו איתי על ההבולה קיבלתי תשובה שאין לה סיבה להתקזז איתי סתם ככה.
בנוסף הנציגה דיברה בזלזול ואמרה שלא מוכנה להמשיך לנהל איתי את העיניין הזה ואם אני רוצה אני יכולה לקבל החזר. האם במצב כזה הם יכולים לגבות ממני דמי ביטול?
תודה
|